Prohlédl jsem si ukázku a jsem naprosto spokojen. Vyhodilo to na mne dva dialogy, že s vypnutým ActiveX se mi možná všechno nezobrazí správně, a jinak ticho po pěšině. Takovouhle formu reklamy beru. Jinak ta myšlenka využívat "idle čas modemu" je zajímavá, ale 100 KB je 100 KB. Sorry, ale při reálné rychlosti modemového připojení (dlouhodobě typicky 1.5 KB/s a netvrďte mi, že víc) to znamená minimálně minutu. To je moc, to odmítám akceptovat.
No to je prave omyl. Neni pop-up jako pop-up!!! Superstitial se zobrazuje uzivateli jen jednou - inteligentni pop-up.
Pravdou je co pisete v zaveru Vaseho nazoru: mene zobrazeni s vyssim click rate.Napr. kdyz ma site 500.000 imps - vhodna kampan formou Superstitial by mela mit cca 10.000 ipms. Samozrejme, ze zalezi na typu stranky, chovani uzivatelu na strance atd.
No, podle me pop-up jako pop-up. I kdyz je fakt, ze ukazky tam maji pekny.
Jenze tech superstitials (divny slovo) nemuzete na stranku naflakat tolik jako baneru. Ja bych to videl maximalne tak na jeden superstitial na jeden site.
Takze, kupr. na Lupe mam na jeden clanek 2 velky a 1 malej banner (na titulni asi 5 fakt malickejch), ktery bez problemu akceptuju.
Ale superstitial bych zkousnul maximalne jeden pri nacitani hlavni stranky Lupy (a to navic mam rychly pripojeni).
Takze to vyssi clickrate se neguje mnohem mensim poctem zobrazeni.
Nebo ne?
Preji pekny den,
doporucuji www.adpepper.com/unicast/ zde naleznete ukazky a vysvetleni. Neni treba zadna panika.Je to pekne a reakce na tyto formy nejsou negativni. Je rozdil mezi klasickym otravnym pop-up a inteligentnim ad servingem.
Dobří lidé, vysvětlete analfabetovi, co jsou to ty superstitials. Fakt by mne zajímalo, co by mne dokázalo přimět ke zvýšení klikavosti na reklamy (za poslední půlrok jsem klikl na banner dvakrát, z toho jednou kvůli tomu, že mi ujela myš). Co se týká flashe a videa v bannerech, obávám se, že to povede jedině k vyššímu používání různých filtrovacích produktů. Neznám člověka, který by trpěl pocitem, že se mu stránky natahují příliš rychle.