Vlákno názorů k článku Aréna: Stupňující se agresivita reklamy od Boris - Dobry den, po precteni komentaru si dovolim kratke shrnuti: Prezentovane...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 3. 2001 17:34

    Boris (neregistrovaný)
    Dobry den,

    po precteni komentaru si dovolim kratke shrnuti:

    Prezentovane nevyhody:
    1) at si tomu rikaj Papricky jak chteji, je to pop-up v lepsim pripade technicky vylepseny (omezeni zobrazeni atd.)
    2) cena je pomerne vysoka 4000Kc/1000imp. je podle me premrstena
    3) problemy technicke nebudu rozebirat (velikost 100kb, agresivita)

    Prezentovane vyhody:
    1) CR az 22% (info ze zahranici, u nas nerealizovano)
    2) vice penez pro server, vice penez pro agenturu (co zadavatel??!!??)

    Moje aktualni otazky:
    1) Kdy se zapocitava provedena imprese (pokud se plati za 1000 impresi?)
    a) v okamziku zapoceti stahovani okna
    b) v okamziku ukonceni stahovani
    (stahovani bude v mnoha pripadech trvat az 30 sec)
    2) Jak je to evidovano ve statistikach?
    3) Jsou mozne statistiky on-line?
    3) Jak to bude s delkou kampane?
    (př. jak dlouho se mi bude realizovat kampan pri 50 000 impresich)

    Dekuji za odpovedi

    Boris

  • 22. 3. 2001 20:06

    Michal Kasparek (neregistrovaný)
    Pekny den,
    Vase odpovedi :
    1) v okamziku "vyskoceni" a zacatku produkce :-)
    2) delka kampane - zalezi na chovani uzivatelu na danem serveru, takze neexistuje vseobecna odpoved - jednoduse uzivatel musi na situ zustat dostatecne dlouhou dobu, tak aby se S. stacil stahnout - kdyz utece driv jinam - papriky maji smulu :-)
    Ostatni informace rad poskytnu osobne.
  • 23. 3. 2001 12:12

    Jiří Rybář (neregistrovaný)
    Sakra, pane Kašpárku, když je to tak dobré, proč jsem se s tím ještě na českém netu nesetkal? Kdo je v ČR Vaším zákazníkem (jaké firmy i jaké servery)?, kde to můžu najít?
    Jsem celý žhavý, abych se přesvědčil o té horké novince. Jen mě neodkazujte na Vaše stránky - mě zajímá uplatnění v praxi

    Berte to trochu jako ironické rýpnutí, ale rád "sklapnu" jakmile se ukáže Vaše činnost v praxi.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).