Vlákno názorů k článku Aréna: Výměnné reklamní systémy od Dusan Bolek - Asi jsem po ranu (mozna furt) ponekud prihlouply,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 10. 2001 8:28

    Dusan Bolek (neregistrovaný)
    Asi jsem po ranu (mozna furt) ponekud prihlouply, ale stale nemohu pochopit z ceho server, ktery ma pomer 1:1 zije. Rekl bych, ze plati zakon zachovani kreditu a pomineme-li reklamu primo na strankach systemu, tak neni co prodavat klientum. No a ta reklama na vlastnich strankach mne neprijde jako extremne vydelecna uvedomime-li si jak casto jsou navstevovany.
    Dobre nastavite si kampan, vyhoda Linxu s jeho neprehlednym ovladanim je, ze tam tech impresi vygenerujete vice, ale stejne jakmile to mate hotove tak uz tam prilis casto nechodite, nebo alespon vetsina tam uz nechodi. Da se z toho uzivit server, pripojeni u takto narocne sluzby ? Nevim, ale ja bych do toho penize neinvestoval.
  • 9. 10. 2001 9:26

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    On se na to nikdo neptal, vy jste první, tak rád odpovím.

    Hlavním (resp. zatím jediným) příjmovým zdrojem je zde Adrenaline.cz. Je to jednak systém pro komerční reklamu, jednak jakýsi "nadsystém", kterým si můžete spravovat sám veškerý reklamní prostor na svém webu, aniž vám do toho kdo kecá, aniž vám tam kdo cpe cizí bannery atd.; můžete se rozhodovat, zda do toho zapojíte cizí výměnovku, vlastní bannery, komerční bannery nebo zda je budete měnit s kolegou, který má také tento systém.

    Obchodní model Adrenalinu je jasný: je to mediazastupitelství, plochu nakupuje a prodává a má marži; funguje stejně jako jiná mediazastupitelství u nás. Současně má pro větší servery také svůj komerční (placený) model, jako "krabicový" software.

    Adrenaline.cz, protože má "stejné rodiče", je dokonale uzpůsobený pro spolupráci s newLinxem, tyto dva systémy se výborně doplňují, takže linx silně pomáhá úspěšnosti Adrenaline.

    A konečně, brzy spustíme v linxu takovou velmi zajímavou funkci, která jeho "obchodní model" trošku osvětlí.

    Co se týká toho nepřehledného ovládání: budeme to zrovna zítra diskutovat, protože i mě mrzí, že lidé mají názor, že linx má nepřehledné ovládání. Mám naopak zprávy od správců velkých webů, kteří jsou v linxovi ponoření denně, protože spravují desítky nebo stovky reklamních pozic, že si nic lepšího nedovedou představit, protože to nevyžaduje neustálé klikání, aby se člověk někam dostal, mají rád fungování linxe jako "aplikace". U té si také člověk musí na ovládání zvyknout.
    Ale asi budeme muset uděla také nějakou simple version pro běžné uživatele... díky jh

  • 9. 10. 2001 9:51

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Za sebe prosim, ovladani Linxe nechte jak je. Na zacatku to sice chce se to par hodin ucit, ale kdyz uz tu casovou investici do toho nekdo vrazi, tak je to ovladani prehledne a prijemne. A ja uz ten cas obetoval :-)
  • 9. 10. 2001 10:05

    Dusan Bolek (neregistrovaný)
    Myslim, ze posledni dva odstavce to presne vystihuji. Pro lidi, kteri s tim pracuji denne a spravuji vetsi servery pod Linxem je to asi super. Jenze vymenny system je i pro mensi servery, ktere ho maji jen na zvysovani navstevnosti.
    Oni nepotrebuji super funkce, ale zaklad si rychle naklikat a mit od toho pokoj. :-)
    Kdyz vezmu svuj priklad tak pouzivam Billboard, mam par impresi. Je fakt, ze mi to moc velkou navstevnost negeneruje, ale co stejne tam ten prostor je, takhle je to alespon mene fadni. :-) Koneckoncu imprese meho serveru mne nezivi. Ja skutecne nemam potrebu stravit tyden s ucenim se ovladani Linxe. Dokonce nemam ani zupdatovano na novy Billboard, protoze na to jaksi nezbyl cas.
    Rekl bych, ze Linx byl zamyslen zejmena pro "VELKE" uzivatele a mene se myslelo na majitele malickatych serveru, pro ktere puvodne byly vymenne systemy urceny.
  • 9. 10. 2001 23:27

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)
    ja jen par desitek minut a nakej nefunkcni javascript pri zadavani noveho media me docela hodne odradil od dalsiho zkoumani a premyslim, jestli ma cenu zkoumat dal, nebo zrusit Linxe...
  • 9. 10. 2001 23:52

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    Tak pošli nějaký podrobnější bug report... cca tisícovce členů to funguje, jelikož se zadali, možná je to věc nějaké exotické kombinace browser/OS, nevím - od toho tu jsou naši lidé, aby to spravili :))

    Hele, off topic - proč mě na adrese mobilmedia.cz, kterou máš v signature, je nabízena mimořádně zvýhodněná reklama na červenec a srpen? To jako na příští rok? :-o

  • 10. 10. 2001 9:52

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)
    OK. Kliknul jsem si na "vlozit medium", protoze napoveda dole slibovala, ze kdyz na to kliknu, tak mi vyskoci dialogove okno pro vlozeni banneru. To mi ale nevyskocilo. Mam Toshiba Satellite 35 DVD (Celeron 500, 128 MB RAM), Windows ME a MSIE 5.5.

    Ad mobilmedia.cz - dik za info. Uz jsem si zmenil URL a urgoval, aby se tam dneska objevily aktualni ceniky. Mas-li zajem o reklamu na Invex, muzes si pak vybrat, nejake volne pozice se jeste najdou :o)))
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).