Bohužel hned od začátku bylo v HTML několik vizuálních značek a postupem času se s nimi roztrhl pytel. Teprve standard CSS naznačil cestu ven tím, že umožnil vizuální popis stránky oddělit od kontextových značek v dokumentu. Zatím je ale jen pár vlaštovek, které skutečně používají HTML a CSS tímto způsobem. Zní to absurdně, ale pro většinu tvůrců je přirozenější napsat
<font size="+1" color="#800000"><b>nebo
<div style="color: #800000; size="120%"; font-weight: bold;">než
<h3>
Řekl bych, že kdyby byli tvůrci prozíravější a HTML bylo od začátku doprovázeno CSS (v principu, samozřejmě ne na úrovni dnešního CSS2), mohla být webová kultura o poznání lepší.
Co se týče vypínání reklamy, i to by šlo. Stačilo by, aby veškerá reklama byla uzavřena do <div class="ad">...</div> a vy jste si mohl nastavit default na .ad { display: none; } Špatný vtip, uznávám...