Názory k článku Asociace Jendy Perly: Co s klienty, kteří zasahují správci stránek do práce?

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 8. 2013 11:05

    Radek (neregistrovaný)

    A jedna z největší trapností je postovat fotky "kočiček" a dalších nakradených fotek z internetu.

  • 1. 8. 2013 11:00

    Radek (neregistrovaný)

    Mě spíš děsí ty ukázky práce, kde spravují Facebookové stránky na nakoupených fanoušcích ;-)
    To podle mě není žádná reference a takové agentuře bych se vyhnul obrovským obloukem.

  • 1. 8. 2013 7:12

    _pepak (neregistrovaný)

    Určitě zajímavé téma a zajímavé otázky. Ale chybí mi z toho nějaký použitelný závěr - tak jak moc by tedy klient měl zasahovat do prezentace? Jaká práva by měl mít nastavena? A proč zrovna takhle a ne jinak? O kolik se zhorší prodeje, když zvýším úroveň práv o další tři procenta? Atd. Takhle je článek směsí anekdot nad tím, co klienti dělávají, což sice mohu chápat a třeba se i nad tím pousmát, ale nemám žádný rozumný argument pro to, jak to změnit. Z pohledu potenciálního klienta jsem se nedozvěděl nic o tom, proč bych měl najaté agentuře nechat volnou ruku a snad se na "svůj" Facebook ani nedívat, protože "agentura ví nejlépe".

    Nemluvě o tom, že ty příklady jsou IMHO dost nešťastně zvolené. Dobře, když podnikatel nadává zákazníkům, tak asi všichni cítíme, že to není úplně ideální, ale v čem konkrétně je problém se "soutěží na zdi" (ať už to je cokoliv), tedy vedle toho, že to je proti pravidlům Facebooku (určitě je? Chybí odkaz do pravidel). V čem konkrétně spatřujete "zasahování klienta do stránek" v případu, kdy klient "ukradne stránku"? Dokonce to podle paní Bednářové je "extrémní případ" - tak se ptám, v čem? V čem je to "aktivita klienta, která není vždy pozitivní"? Podle mě to je spíš naprostý off-topic než extrémní případ.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).