Určitě zajímavé téma a zajímavé otázky. Ale chybí mi z toho nějaký použitelný závěr - tak jak moc by tedy klient měl zasahovat do prezentace? Jaká práva by měl mít nastavena? A proč zrovna takhle a ne jinak? O kolik se zhorší prodeje, když zvýším úroveň práv o další tři procenta? Atd. Takhle je článek směsí anekdot nad tím, co klienti dělávají, což sice mohu chápat a třeba se i nad tím pousmát, ale nemám žádný rozumný argument pro to, jak to změnit. Z pohledu potenciálního klienta jsem se nedozvěděl nic o tom, proč bych měl najaté agentuře nechat volnou ruku a snad se na "svůj" Facebook ani nedívat, protože "agentura ví nejlépe".
Nemluvě o tom, že ty příklady jsou IMHO dost nešťastně zvolené. Dobře, když podnikatel nadává zákazníkům, tak asi všichni cítíme, že to není úplně ideální, ale v čem konkrétně je problém se "soutěží na zdi" (ať už to je cokoliv), tedy vedle toho, že to je proti pravidlům Facebooku (určitě je? Chybí odkaz do pravidel). V čem konkrétně spatřujete "zasahování klienta do stránek" v případu, kdy klient "ukradne stránku"? Dokonce to podle paní Bednářové je "extrémní případ" - tak se ptám, v čem? V čem je to "aktivita klienta, která není vždy pozitivní"? Podle mě to je spíš naprostý off-topic než extrémní případ.