Asi tak. Stejne jako by se za normalni povazovalo vyhodit ze sidla firmy zamestnance konkurence, kteri by tam s letakama prisli verbovat. Ale je videt, ze nektere ceske agentury jsou posedle svym social freecoolin image natolik, ze se boji smaznout i propagaci konkurence na vlastni strance :-D
Nechci být hnidopich, ale Havas by neměl v zájmu kreativity porušovat pravidla sítě Facebook. Konkrétně bod 1 odstavce 4 terms: You will not provide any false personal information on Facebook, or create an account for anyone other than yourself without permission.
Profilovka, na které je cokoliv jiného, než podobizna uživatele je false personal information. Řešilo se to ostatně už tehdy při "kauze" s profilovými fotkami večerníčků. Tohle pravidlo můžeme považovat za "blbé", ale všichni jsme s ním při registraci do Facebooku souhlasili.
To, že to dělají jednotliví uživatelé neznamená, že by to měl dělat Havas.
Jendo, reaguji na komentář pod fotkou ohledně efektivity. Co jsem zaslechl o výsledcích od pořadatele této guerillové akce, tak to moc efektivní nebylo. Efektivitu tím myslím přijaté CV a poté optimálně nabrání zaměstnance. Např. pouhé umístění v relevantní skupině na FB (Práce v reklamě) nebo obdobné na Linkedin, vygeneruje za zlomek úsilí několikrát víc CV. Samozřejmě nelze upřít kreativitu, ale tohle bylo pouhé plácnutí do vody, které vyvolalo WOM, ale reálně to výsledky podle mě mít nebude.