Čím více přístupů na stránku, čím více uživatelů, čím více lajkování, čím více komentářů a já nevím čeho a jak to v internetovém marketingu měří, to samo o sobě vlastně nic neznamená-to podstatné je komerční výstup- totiž o kolik se zvedl v důsledku toho prodej....-jinak to jsou v podstatě vyhozené náklady....
Ale o tom o kolik lidí v zápalu lajkování a psaní komentářů si neobjednali ani rybičku, a naopak kolik stálých a platících zákazníků, v důsledku uražení nastálo odešlo,...to je oč tu běží...
Jasně jsem napsal, že se nějaká ostřejší reakce nedá použít ani náhodou vždycky...
Pouze si myslím, že existuje jistý bod, kdy se ze stavu "slušná vstřícná komunikace" už začne stávat "dělám ze sebe bezdůvodně blbce". A zrovna tato situace už spadá do bodu, kdy lze o tomtu stavu uvažovat.
A mimochodem - zrovna člověk spravující korporátní firmu podobné věci nejenže občas dělá, on je přímo dělat musí...
I přesto jsme všichni lidi ;-) Ne nějací prasata.
Já osobně na nějaké mrkt poučky kašlu a sám se jimi neřídím, ale vkládám úsilí do lidského a rozumného přístupu a ne to, že pošlu někoho někam :-)
To se za chvíli budeme moci totiž střílet do hlavy :-))
Někdy si člověk řekne, to je blázen ten zákazník, ale cílem komunikace, alespoň pro mě je vždy to, že ten člověk, i když se s tím nic nedá dělat, poděkuje za maximální ochotu.
Zkuste si spravovat korporátní firmu a udělat tohle :-)
Pak Vás pošlou oni někam...
Opravdu nemůžete někoho poslat do háje? A proč vlastně?
Tento dotaz myslím vážně a mimochodem je o něm celý tento článek - nejsou už spíš všichni markeťáci tak trochu zblblí teoretickými poučkami a "hyperkorektním chováním" za každou cenu? Jestli ono by fakt občas nefungovalo poslání "potížisty" kamsi daleko lépe :-(
Samozřejmě to nejde vždy, to je snad jasné, ale zrovna v tomto případě se mi ta formulace reakce s tou větou "nechápeme koncept být okraden o něco, co je zadarmo" docela líbí a podle všeho to takto bere i pěkných pár jejich zákazníků...
A ještě malý dodatek :-)
Vůbec se mi styl komunikace nelíbí a to neznám vůbec nikoho, kdo spravuje danou stránku... Bohužel ale ten, kdo většinou stránku spravuje a chová se tak k ostatním lidem, bývá často i v soukromí..
Já mám rád styl naprosto přirozený a dá se to opravdu velmi dobře vycítit :-)
Kolik je už článků na to, kdo by měl spravovat Facebook.
Včera to Miloš řekl - nedá se to naučit, musí se to prostě umět a musí mít člověk talent.
Takže, člověk, který spravuje firemní stránku můsí být osobnost s s velkým pochopením a musí danou značku i své fanoušky milovat :-)
Zamyslel bych se spíš nad touto "umělou" komunikací stylem ( P.T. Barnum. ). Takže nic přirozeného. Pokud je to ale jinak a skutečně i takový člověk, co to spravuje takový je, pak bohužel. U mě si místo nenašel.
Jasné, nemůžeme se všem zavděčit, ale nemůžeme někoho poslat do háje. Vždyť ten zákazník něco nakoupil, tak ho nemůžu poslat do hajzlu :-)
Beru to teď z pozice toho, že si něco koupím a nedostanu to, co je slibováno. Pak je přeci nutné o tom mluvit a nějak to probrat. Nejsem přeci blázen, takže reálně bych chtěl mít alespoň pocit, že pro mě v tu chvíli někdo něco udělal, že se mi věnoval, i když prostě kompenzacio nedostanu, ale budu mít dobrý pocit, že pro mě někdo udělal maximum.
Jendo, já jsem si zcela určitě jistý, že post byl jen chybně postován ;-)
Takže, museli mít pro ten konkrétní post nastaveny parametry, komu se co zobrazí a komu ne, čili omezení třeba věkem anebo lokalizací.
Je samozřejmě známo, že si příspěvek můžete určit, komu ho chcete zobrazit.
To ostatně dokazuje i to. že u příspěvku je ozubené kolečko - ne public, čili custom.
Po odhlášení konkrétní příspěvek vidět není.
Za druhé to může být používáním některé aplikace na postování statusů - HotSuite, SproutSocial a další.
Příspěvky se tak také ukáží s ozubeným kolečkem..
Proto chybu FB vylučuji. Bohužel jen došlo k lidskému pochybení..
Měli by ho ale uznat :-)