Ak si toto myslite, tak s nimi proste nerobte. Hmm, ale s tymto pristupom by ste vlastne nemohol robit s nikym, pretoze to kazdy ma dakych kamaradickov (vcetne toho freelancera). Takze interne... Ale vlastne, co to trepem, vacsina unikov informacii je interna, ostava vam robit si to sam. Good luck!
Jinými slovy to znamená, že k údajům o kampaních a k dalších klíčovým ukazatelům se dostanou lidé, které stávající klienti vůbec neznají.
Firma se může tisíckrát zaklínat důvěryhodností, ale známe české kamarádíčkovské a korupční prostředí. Někdo někoho zná, někdo se chce pochlubit a šup - klíčové údaje o vaší firmě má najednou konkurence!
Nechali byste si od takového molocha udělat kampaň, nebo radší zvolíte jednoho jediného důvěryhodného freelancera, který dělá jen a pouze vaši kampaň z daného oboru?