Vlákno názorů k článku Atlas jedná podle nového Kodexu online reklamy neeticky od Šťourálek - Jak to, ze na to nema atlas narok?...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 12. 2006 23:18

    Šťourálek (neregistrovaný)
    Jak to, ze na to nema atlas narok? Vzdyt sam pisete, ze jsi to pujcil za pomerne velky obnos?
  • 18. 12. 2006 22:55

    jirik2 (neregistrovaný)
    Vysledky netmonitoru jsou zakladnim kamenem pro netovy bussines. Primarne na jejich zaklade se realizuje na tom ci onom serveru reklama resp. jeji prodej.

    Cilem kodexu a toho celeho humbuku je zkratka to, aby nebylo mozne si kratkodobe pripisovat uspech neceho co subjektu nepatri. Uzivatele znaji domenu idos.cz, na ktere bezi nejaka sluzba. Pokud si nejaky subjekt toto kratkodobe pujci za pomerne velky obnos (at si pan duron rika co chce, ona ta cena se suska dost nahlas) zmeni tim rozpolozeni trhu, anihz by na to mel narok. Pokud atlas chce vysledky plynouci z domeny idos.cz, necht si ji koupi a nebo koupi chaps trebas.

    Atlas se na mesic stal dvojkou, pricemz je to cele zavisle na cizim projektu. Takto by chaps mohl drazit presmerovani domeny pro vsechny a kazdy mesic by bylo poradi zcela jineaz na prvni 2 mista asi.

    Aktualne je sluzba centra, funguje na ni i centracky login, takze opravdu nechapu co je na tom spatneho. Jina vec je zverejnovani statistik navstevnosti jednotlivych casti. Nejcisteji je na tom seznam, ale ten si toto chovani ala mirek dusin muzu bez problemu dovolit a dela to ze zcela jinych obdobne komercnich duvodu: cilem je vlastint cely TOP 10 ceskeho netu delenim na specializovane sluzby (avsak 1 auth zona podobne jako centrum ci atlas). Pravda je nekde tam...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).