Me prijde dost rozdil, zda si nekdo neco sveho zapocitava nebo si nekde neco ciziho docasne pronajme za ucelem zapocitavani. Xchat, aktualne, VV at se to libi ci nelibi jsou projekty netcentra. Idos neni projektem atlasu, pokud prijde IL zitra do Idosu, da jim na stul 10E6 Kc pak je z atlasu zase cislo 4 az 5.
Nikde jsem nepsal, ze jsem s ceskymi televizemi spokojen. Pokud ano, obvykle v noci na CT2. Nastesti nejsem odkazan pouze na ceske tv stanice. Aktualne.cz ostatne ma s jednou televizi pres sveho blogera-fejetonistu docela pekne vztahy, ze :). Aktualne.cz je myslim ale manipulace zatim v CR nejkoncentrovanejsi, skutecne temer kazdy clanek je napsan "takovym zvlastnim zpusobem".
Jestli se nepletu, tak Zpravodajstvi neni služba, ale pack služeb, které mají zpravodajskou povahu, at uz to je politika, bulvar, sport nebo reality show.
Myslim, že z principu neni navysovani navstevnosti sekci neeticke. Otazkou je, jake navysovani mate vy na mysli, pokud je treba soucasti Aktualne sluzba Sportplus, nevidim v tom problem, jestli ma zpravodajsky sever sportovni sekci nebo sluzbu s vlastnim nazvem, vyjde to nastejno.
V neverejnych sekcich/sluzbach nevidim problem, pokud je napr. sluzba nove spustena, tak by bylo i zverejneni jejich cisel nelogicke, pokud sluzba bezi 14 dni, tak bude mit mesicni cisla nizsi a da se toho zneuzit. Ale jak uz jsem psal drive, je to na rozhodnuti kazdeho portalu, zda si zverejni danou sluzbu a bude pro ni znat RU a socio-demografii či nikoli. Samozrejme by soucasti neverejnych sekci mely byt pouze sluzby, ktere jsou skutecne daneho portalu.
Potvrdil jste mi jen polovinu pravdy. Bohužel jen tu, která je viditelná na první pohled.
Centrum si někam započítává čísla neveřejných sekcí, ale nikdo neví kam. Navyšujete takto jen návštěvnost celého Centra a nebo i některých vámi vybraných sekcí? Kterých?
Navyšovat návštěvnost vybraných sekcí by nebylo etické. Můžete odpovědět zdali to tak je nebo není?
Dobrý den,
částečně s vámi souhlasím ... slučování služeb je neprůhledné pro klienta, na druhou stranu mi ale zcela chybi spojitost např. mezi přidáváním služeb pod Aktuálně a neplnění garancí. Přidáním služeb pod jinou se maximálně navýši celkově číslo jedné z nich, ale jestli se nepletu, tak si málokdo kupuje reklamu na celku, ale jen na jedné službě nebo sekci, takze tím, že si přidám cokoli např. pod Aktuálně, těžko tím splním garance ve vybrané sekci.
Co se započítává pod ten který portál se samozřejmě zeptat můžete :-), Trosečník, Skype, Fotoalba, VV jsou služby Centra a tak se do jeho statistik započítávají, zcela v souladu s platnou metodikou NetMonitoru. Jinak neveřejné části má každý portál, i Vámi opěvovaný Seznam, je to výhradně na portálu, co zveřejní a co ne. Webpark se pod Centrum nezapočítává.
Pro korektnost doplním, že jsem z Centra.
Co je spatneho na tom udelat kopii kopie Yahoo, kdyz se cely cesky web hezi kopiemi Yahoo, kopiemi kopii Yahoo a kopiemi kopii kopii Yahoo. Kdyby IL vykradl databazi Uzdroje, tak to jo, ale nejaky princip je nezajimavy.
Porovnávat celková čísla je dost ošemetná věc dobrá hlavně pro rétoriku portálů a nepoužitelná pro klienta. Dřív toho zneužívalo Centrum, teď křičí Atlas, příště bude křičet někdo jiný.
Ve skutečnosti by klienta mělo zajímat jen efektivita reklamy. Není nic těžkého si představit i velice malý server, který dosáhne mnohem lépe záměru klienta např. Lupa, Měšec a další.
Na zamyšlenou je slučování služeb, které je neprůzračné pro klienta. K tomu stačí málo např. nezveřejňovat statistiky sekcí, ale jen celku. Taková umělá navyšování jsou bohužel běžná a ne vždy viditelná. Např. po té co Centrum začalo mít problémy s garancemi Aktuálně.cz, začali přidávat pod Aktuálně další a další weby a uměle tak navyšovali návštěvnost. Pohledem do statistik se to ale nedalo zjistit. Tam byl vidět jen homogenní růst.
Nejlépe k tomu přistupuje Seznam, který se nemá zač stydět. Ostatní manipulují s čísly jak to jenom jde. Zkuste se Centra zeptat proč ve statistikách není Trosečník, kde jsou VyVolení, Skype, fotoalba a další RU, které Centrum pod sebe určitě započítává. Započítávají i WebPark? Jako klient to z NetMonitoru nevyčtu.
Každý si hřeje svoji polívčičku. Jen Ivo Lukačovič se baví.
Náhodou nejsem. Ani nevím, kdo je Bajer a kdo je spol. Kdyby si hoši z Atlasu místě těch kravin zaplatili jednoho schopného testera, nemuseli byste se tady vztekat.
Jen je to cislo cim dal tim min zajimave pro lidi, kteri chteji vedet, jak reklame dulezity je samotny portal atlas.cz. Ja treba za pet let atlas nepouzil, ale na IDOS chodim.
Spojeni Atlasu a IDOSU je stejne jako kdysi spojeni NetCentra a xChatu. Zamer je stejný - zvyseni navstevnosti. Metody jsou jine: http://ilblog.sblog.cz/2005/03/30/86.
"Společnost NetPiráti, s.r.o. patří u nás mezi vedoucí inovátory ve využívání dostupné legislativy a podnikání s ostrými lokty. Můj spolužák Franci kdysi spolu se společníky provozoval známý server Xchat. V době největší Internetové bubliny, kdy měl jejich projekt hodnotu minimálně sto miliónů korun, změnila doména Xchat majitele. To, o čem někteří hovoří jako o úspěšné akvizici, nazývají někteří přímí účastníci a aktéři těch událostí jako podfuk"
Nebude trvat dlouho a budeme tu mít Google i s jeho obchodní silou. Jediná firma, která se na to viditelně dokáže připravovat je Seznam. Atlas se snaží, ale není to moc vidět. A Centrum? To vypadá, že se snaží maximalizovat množství svých chyb a vybralo si pro to pekelně blbý čas. Za poslední rok taky nic neudělali.
:-) Atlas, to jsou ti borci, kteří nedokážou detekovat, jestli mám ve schránce zprávu? Kteří produkují v diskusních fórech mimoidní chybové hlášky a kde působí "Mgr. Holoubek"? Tož to hodně štěstí s tem pertinaxem. ;-)
Hmm, koukám, že Atlasu už opravdu zbývají síly akorát tak na čachrování se statistikama.
Když se tak podívám dva roky zpátky, tak si nějak nevzpomínám na nic smysluplného, co by z Atlasu vypadlo. No snad se to tady brzo pročistí ...
Takže to vlastně započítává i ty lidi, kteří o služby atlasu vůbec zájem nemají (resp. chtějí IDOS, ne atlas) - takže takové výsledky nejsou vůbec relevantní.