Nemusíte mít pravdu. Centrum je teoreticky schopno vytvořit produkty, které budou pro trh zajímavé, ale nedokáže na nich vydělat stejné peníze jako dosud a ten nepoměr bude velký.
No samozřejmě. Vyhledávání je v budoucnu živit nebude. Max. ještě dva roky a pak si svoje flat služby hledání můžou strčit do zadku, protože nebudou pro trh vůbec zajímavé.
Tak jak proc pak nekoupil Atlas Centrum nebo proc nedoslo k fuzi dvou rovnocenych spolecnosti? Navic vysledky nejdulezitejsi - a to podil na "vyhledavacim trhu" mluvi pomerne jasne ve prospech Centrumu. Holt asi dokazal lip prodavat reklamu, ale uz nedokazal tak uspesne pritahnout uzivatele.
Hlavenka: "Atlas prohrál dlouholetý souboj Centrem na celé čáře, ačkoli měl na startu kilometrový náskok."
Vaše bohorovnost nepřekvapuje, to jste prostě Vy. Kdybyste si srovnal sales výsledky, AVO, počet smluv na obchodníka, prostě pohyboval se v rovině realtivních srovnání, nikdy nemůžete prohlásit takovouhle blbost.
O efektivitě a úspoře nákladů na vývoji v Atlasu se rozepisovat nebudu, protože by to člověk vaší nízké úrovně nepobral. Další článek, kde jste prokázal svoji nekompetenci, koneckonců je o vás známo, že jste byl velmi špatný manažer Hlavenko.