"Jini atlasaci nemaji se spolupraci zadny problem"
Hluboce se mýlíte a problém mají nejenom Atlasáci. Ne všichni se rozhodli svůj nesouhlas prezentovat takto veřejně a tiše hledají nové místo. A hledá je řada lidí z Atlasu, ale i z Centra. Možná by to chtělo méně konzultantů z McKinsey & Company a více schopných managerů, kterým budou lidé věřit.
Problém Pavla Muchy a jeho managementu není jen komunikace, ale hlavně to, že jim lidé přestávají stále více a více věřit, že to co říkají myslí upřímně a je to pravda.
Nutno dodat, že se to týká lidí z Centra a možná hlavně z Centra.
Na zbytek nemá smysl reagovat. Odpojeni.cz jsou jen vrcholek ledovce.
Dovolil bych si k tomu rici par vet. Trochu pravdy do tech drbu.
Predne bych rad uvedl na pravou miru tvrzeni, ze Atlas a Centrum jsou dve firmy veden k vzajemne nenavisti. Co to ma byt za blabol? Objevilo se to v nekterym z predeslych clanku. Lide uvnitr firmy, mluvim ted o te spojene, nemaji spolu vubec zadny problem. Nejsme preci ve valce, nikjdo konkurencni boj preci tolik neproziva. Uz vydatne spolupracujeme a neni v tom zadny problem. Chapu, ze "novinari" potrebuji situaci trosku pribarvit.
Takze ne, opravdu si taky nesekame hlavy a nepomlouvame za zady.
Odpojeni na to maji asi jiny nazor, ale povazuju jej za zcestny. Jini atlasaci nemaji se spolupraci zadny problem, proste pohoda jazz jako to vzdy byvavalo, jsme jedna parta.
Na druhou stranu musim potvrdit, ze "tradice a zvyky" atlasu jiste zemrou, tak jak je popsano v clanku.
Dokazem toho budiz bezna situace, kdy na celou firmu prijde mail od nekoho z Centra, ze neco prodava. Ozve se urazeny atlasak, ze nechce zadny spam, at si podobne nabidky pisou lidi jinam a kdesi cosi. V tom se ozve Centrak, ktery s usmevem odpovi, ze je cas nektere zvyky zmenit a prehodnotit. A ohen je na strese...v tomto pripade se jako blbci zachovali oba dva zucastneni, ale jako dukaz o pohlceni to jiste staci.
A co je to tradice Centra? Tradice jak Centrum fungovalo za Ondry Tomka a nebo jak funguje po akvizici Warburgu pod vedení Pavla Muchy a konzultantů z McKinsey?
A kolik lidí jen blbě kecá? Vždycky a všude je hromada lidí, kteří řikají, jak přemýšlejí o odchodu, jak píší novým zaměstnavatelům. A po roce? Stále tam jsou, zvykli si a jsou spokojeni. Také je dost lidí, kteří jsou jen věčně nespokojení a jakákoliv drobná změna vede k naštvání. Kolik lidí z Atlasu nebo Centra odejde protože konečně mají důvod neboť se jim tam nelíbilo už dlouho a až teď se rozhoupali? Já bych výsledek spojení Cetra a Atlasu hodnotil po tom roce - podíval se, co se změnilo, co z které firmy zůstalo, kdo odešel a kdo zůstal.
Ten mail byl nejmensi problem. Nekdo proste jen nemel svuj den a tak vystartoval na nekoho jineho po mailu. Nebylo to stanovisko vsech v Atlasu, jak se z toho snazite delat. Tohle bych jako dukaz rozdilnych tradic a zvyku fakt nebral - ty hlavni rozdily jsou uplne nekde jinde.
Můj názor je, že lidi jsou někdy jako ovce a Pavel Mucha si to možná velmi dobře uvědomuje a pracuje s nimi dle toho.
Ovce musí mít pocit, že mají dost trávy, že pes je chrání a že smyslem jejich života je spásat louku, rodit jehňata a dávat mléko.
Souhlasím, že většina nespokojenců se nakonec přizpůsobí a přestane "bečet", skloní hlavy a začne se zase klidně pást. A Warburgové se mohou jen smát :-)