Aukro spouští slevový server a přiznává se k virální kampani

26. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Jak už jsme vás informovali minulý týden, provozovatel internetového tržiště Aukro.cz, se chystá vstoupit do vysoce konkurenčního prostředí slevových portálů. Server AukroCity.cz bude spuštěn 27.4. s úvodními nabídkami pro Prahu a Brno, v krátkém horizontu dojde k rozšíření nabídek i na další města.

Jak už jsme vás informovali minulý týden, provozovatel internetového tržiště Aukro.cz, se chystá vstoupit do vysoce konkurenčního prostředí slevových portálů. Server AukroCity.cz bude spuštěn 27.4. s úvodními nabídkami pro Prahu a Brno, v krátkém horizontu dojde k rozšíření nabídek i na další města.

Aukro se současně s oficiálním oznámením o spuštění slevového serveru přiznalo k virální kampani, ve které figurovaly Slevomat, Seznam a Centrum, jejichž slevové servery autoři kampaně přejmenovali na slevo-hmat.cz, tlampion.cz a s-levous.cz. Někteří z nich si na kampaň stěžovali, podle Aukra ale vnesla do oblasti slevových serverů chybějící nadhled a vtip.

Přestože jsme k tomu byli vyzváni, kampaň rozhodně stahovat nehodláme. Za tvůrci kampaně stojím, podle mě odvedli skvělou práci, dodal Jakub Havrlant, generální ředitel Allegro Group CZ and SK

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).