Není pravda, že to je české specifikum. Děje se to i jinde.
Řada profesionálů to naštěstí pochopila a masivní redesign se už nedělá. Všechno se rozplánuje do dlouhého období a tu se změní maličkost, tam se změní maličkost a když uplyne třeba rok, tak je stránka úplně jiná aniž by si toho uživatelé všimli.
Ano, ale jde to jen v nekterych pripadech. Kdyz si vezmete, jak dlouho auto.cz fungovalo se svym designem (nepamatuji si jinou verzi, nez tu predchozi a to se na webu pohybuji min. jedno desetileti), tak nekdy nic jineho nez vetsi rez nezbyva. Oni nechali zajit prilis daleko stary design, ktery byl fakt oldschool a tim padem museli prijit s radikalni verzi.
Neco podobneho jsem kdysi zaznamenal na http://www.myfonts.com/). Oni sice spustili novou verzi jako betu, ale ta stara se uz neudrzuje, coz je taky nelogicke.
Váš příspěvek jen potvrzuje, jak krátkou mají lidé paměť. Jako insider mohu říci, že bouře v diskusích vyvolaná změnou vzhledu byla vždy úměrná razanci těchto změn ale bez ní nebyla změna nikdy.
celý problém je výhradně v české národní povaze. Tzn. že takový typický čecháček sežral Šalamounovo hovno a na každou změnu reaguje "že on by to udělal líp". Vzhledem k tomu, že sám obvykle nic neumí, tak se spokojí leckdy s tím "že on by nechal to staré poněvadž nové stojí za hovno". Dalším problémem je, že typický Čech zhusta bezvýznamná nula v těch zřídkavých případech, kdy může něco zkomplikovat musí začít prudit, aby využil možnosti "být slyšet - vidět". Chcete důkaz? Tím je fakt, že v případě redesignu nových stránek za pár let, ti samí lidé začnou prudit a bojovat za zachování designu, proti kterému předtím bojovali ( viz. např. Živě )
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).