Pokud se někdo rozhodne udělat redesign a má silnou skupinu uživatelů - zvláště pokud je na ní web přímo postaven - tak je samozřejmě dobré to pořádně komunikovat. A to na auto.cz jednoznačně nezvládli. Na druhou stranu něco takového nelze dělat tak, že se bude diskutovat o každé maličkosti. To by totiž nový vzhled nebyl nikdy :-) Vždycky se najde pár lidí, kterým novinky nesednou a jsou ochotni to superhlasitě dávat najevo. Ale pokud zvládne provozovatel komunikaci, tak to za pár dní odezní. Ostatně tohle pěkně ukazují změny na Facebooku, tam se to díky velkému počtu uživatelů sledovat skoro až statisticky.
1.Je vobec redesign nutny (pri auto.cz nebol)
2.Zvolili si redesign uzivatelia alebo managery (na auto.cz managery)
Auto.cz nesplnil ani jednu z tychto bodov. Chodieval som tam pravidelne a ani raz som nevidel ziadnu anketu ci clanok o redesigne. Len jedneho dna som videl inu stranku, ktora sa mi vyslovene hnusila.
Teraz dufam, ze auto.cz dostane dobru konkurenciu, lebo toto sa zo svojimu uzivatelmi jednoducho nerobi. Vela ludi a hlavne adminov si mysli, ze web je absolutizmus. Bude to chciet asi nejaku "francuzku revoluciu".
Tym, ze bojkotujucim ludom dali ultimatum, neuverejnim na auto.cz svoju recenziu na moje auto. Ved ju asi nepotrebuju. Rovnako obmedzujem navstevu na 1x za tyzden. Casom ich planujem uplne ignorovat. Chcem aby sa web vratil do svojej povodnej podoby.