třeba možností volit si vlastní vzhled webu. Zvláště je to jednoduché, když jsou uživatelé registrovaní, stačí pak podle registrace vkládat nastavený styl. A změny dělat postupně, přehazovat jednotlivé sekce webu v delším časovém úseku. Optimalizace výkonu, dělat až po usazení vzhledu a jeho akceptace uživateli. Navíc takto vzhled webu je možno měnit průběžně a pořád a statisticky vyhodnocovat změny návštěvnosti. Uživatelé si pak ani nezvyknou na vzhled, a soustředí se na hledání obsahu. V hypermarketech se zboží taky přesouvá a musíte ho hledat. Hledání je součástí zážitku (archetyp sběrač, lovec).
takto rozsáhlý web je fuška pořádně odladit (pro všechny browsery) jeden stylopis, natož pak několik stylů (tohle není bložínek, kde je jen výpis článků a článek), a i když by to bylo technicky proveditelné, kdo to zaplatí?