Nesouhlasím. CDR jsem četl pro informace a design jsem už ani nevnímal, věděl jsem co tam kde hledat. Po migraci na diit už to nějak není ono, obsahem ani designem. Problém s novým designem auto.cz mám jediný, když povypínám obtěžující reklamy, moc toho na stránce nezůstane. Týká se to i článků. Článek má zdánlivě 4 stránky, ale ve skutečnosti jsou to 4 běžné odstavce. Jít do hloubky se autorům asi moc nechce. Což moc nechápu, pokud už něco v práci něco popisuji, zpravidla se tak rozjedu, až to pak musím redukovat :)
Asi to moc nesledujete co ? Protoze po zmene je napriklad kvuli povine registraci tak max 1/3 postu v diskusich, a nevsim jsem si ze by byl nejaky extremni problem se spamem. Diskuse byly vetsinou prinosem pro clanek => uz tohle je podle me pruser (a pokud by totez udelala lupa, byl by to vzhledem k rozsahu diskusi tady pruser 10x vetsi).
Osobne taky cdrko navstevuju podstatne mene casto a to jeste po vyrobe vlastniho css, protoze tu hruzu kdy na me na prvnim miste blika mesic stary clanek muze myslet vazne opravdu jen idiot. + samozrehme adblock, s reklamou sem to videl jen jednou a zdesil sem se.
Puvodni web sice nebyl zadny zazrak, ale byt rcyhly a prehledny, coz me osobne ke spokojenosti bohate staci.
Chodil jsem na cdr.cz denne a po zmene na tydiit jsem tam byl tenhle rok dohromady tak 5x. Stary design byl jednoduchy a prehledny. Pohrebni stare domeny zabolelo a vubec ono hlavne ten obsah zacal cim dal tim vice pokulhavat. A vubec mi nechybi.
Nejde o to jak je to zvenku vybarvičkované, ale o obsah a přehlednost.
A také o název. Vznikl sice v jiné době a dnes nemá obsahový význam, je to ale na druhé straně již jistá tradice. Přijde mi to, jakoby třeba Ford chtěl být moderní a přejmenoval se a udělal jiné logo.
Tak já musím zase souhlasit, že přechod z cdr na diit mi vyjímečně nevadí. A nevadil mi ani původní, 10 let starý design, protože byl jasný.
Když jsem se dnes poprvé podíval, opravdu jen podíval, na design auto.cz, zhnusen jsem to musel po pár sekundách vypnout. Je to podivná splácanina, obdelník sem, obdelník tam, všude šedé proužky. Asi ta (asi moderní) kombinace bílá-šedá mi extrémně nevyhovuje.
Obecně, mám ten dojem, že většina nových designů webů nestojí za nic. Místo jednoduše strukturovaných informací plno bordelu, jako by všechno muselo být na jedné stránce.
CCblue
Presne. Pokud existuje nejaky priklad absolutne nezvladnuteho prechodu, pak je to prave cdr/diit. Napriklad, roletove menu, polozka Redakce. Ocekavam, ze se dozvim neco o redakci jako takove a hle - zobrazi se mi clanky redakce. Totez polozka Reklama, alespon se dozvim ceny reklamy a jak inzerovat na diit.cz a hle - reklamni clanky.
Proste ten, kdo to navrhoval, to vubec nemel v hlave v poradku. Nesmyslnost polozek v hornim menu nemusim zminovat.
Nevim jak kdo, já jsem ale Diit vymazal ze svých Oblíbených. A to jsem se dokonce nedávno před změnou z Cdr u nich registroval, i když jsem je četl již několik let.
Nic proti vam, ale podle me web cdr byl strasny a ted je stale strasny, mam z neho pocit, nekolika slepenych webu. layout je odporny. nastesti se na nej chodi za obsahem, ktery nejakou kvalitu ma.
Auto.cz ma design jako miliony dalsich webu, zadny napad, nuda, nuda a nuda.
Zatím tu byli jenom negativní příklady. Ale dobré možná by bylo zajímavé uvést i příklad povedené tranformace. CDR.cz měnil svého času nejenom design, layout, ale dokonce i doménu. A ačkoliv i on měl nějaké negativní reakce, tak si myslím že se jedná o povedenou transformaci bez ztráty kytičky a uživatelů.
Podle mě za úspěchem stojí to, že dávali k dispozici nejenom mrtvé náhledy, ale že uživatelé mohli dlouhou dobu testovat živou verzi v novém designu a psát své připomínky - a do doby než se připomínky opraví, tak používat stále starý web. A když nastaly problémy při ostrém překlopení, tak si přiznali problémy a zase se na nějakou dobu vrátili k původnímu serveru. Nyní už jsou dlouhou dobu na novém serveru, ale pocit z jejich transformace máme ten, že testovali s lidmi, nikoliv na lidech.