"...že obnova dat se ve skutečnosti týká zatím jen velmi malé části náročných zákazníků – zhruba čtyř procent."
A to je třeba kvůli 4% (!) nasazovat opt-out přístup? Nebylo by lepší, aby si to ta 4% zapla sama? Všichni by byli happy (snad kromě vedoucího blbce ze sales oddělení) a žádnej ČTU na krku. Dobře jim tak nenažranejm blbům, flastr na ně! (Teď ještě kdyby pro ně ten flastr něco znamenal...)
A co vic jste cekal? Vzdyt vsechny dulezite informace mate v mailu.
Ad 'up to'. To je technologicke omezeni technologie dsl a reseni je nekolik. Nahrada metaliky za optiku, tedy kopani a vrtani. Instalace vysunuteho dslamu, coz je realistcke v blizke budoucnosti ze strany cetin a nebo zamavate o2 a poridite LTE 'zu hause'. Dle mereni na dsl.cz je LTE nekolikrat rychlejsi nez dsl 6mbs.
Nojo, co si O2 koupil svatý Petr Kellner, chovají se hodně svinsky na všechny strany. Dokonce tak, že se o tom i píše, což se u nás myslím do té doby ještě nestalo, aby někdo napsal něco tak ošklivého, aby to mohlo nějak dopadnout na pro média nedotknutelného svatého Kellnera.
1) Při reklamaci ADSL modemu tento vrátili s tím, že nefunkčnost způsobilo "přepětí" a reklamaci zamítají. Byť mám přepěťovou ochranu, neměl jsem sílu se s nimi handrkovat, ale stejně nechápu jejich uvažování: Po dvou letech reklamuji ADSL modem za 999 Kč, ročně u nich utratím 7497 Kč. Když už teda reklamaci neuznali, tak bych čekal, že mi nabídnou nový třeba za 399 Kč, za kterých ho nabízejí lidem v akci.
2) Od 1. 8. 2015 stojí Internet Optimal+ 499 Kč namísto 505 Kč. Myslíte, že se snížení ceny týká i stávajících zákazníků? Pochopitelně netýká. Zítra tam cvičně zavolám, abych se zeptal, jestli jim za na*raného zákazníka těch 6 Kč opravdu stojí.
3) Celý ten systém AžDSL je naprosto zvrácený: Za těch 505 Kč dostanu 3,5 - 20 Mbit download a 0,25 - 2 Mbit upload a to na základě toho, kde bydlím. Já konkrétně mám za tuto cenu rychlost 6144/384 kbit.
4) Loni mi přišel krátký email s velmi jasným předmětem: "Automaticke prodlouzeni zvyhodnene ceny internetu - za 2 mesice" A ten samý i za měsíc a v den autoprolongace.
Letos žádné emaily nepřišly. Opravdu bych chtěl vidět člověka, co takovou změnu vymyslí, to nemohla být malá svině...
Alespoň něco trochu pozitivního na závěr:
"Internet s automaticky prodlužovaným závazkem lze bez sankce zrušit v období 1 měsíce před koncem závazku až do zaplacení první faktury po autoprolongaci, nejpozději však do 44 dní od autoprolongace. "
od vystavení vyúčtování máš 30 dní (tak nějak) na reklamaci, pokud reklamace bude zámítnuta, obrať se na ČTU, on mile rád bude na tvojí straně.
Stejný příběh jsem absolvoval s vodafone vloni.
Mám s t-mobile podobnou historiku, rušil jsem u nich všechna čísla, na pobočce předložením OP, co myslíte, zrušili všechny? Nikoliv, nechaly ty datová s tím, že k nim zmizel hlasový tarif, s kterým byly za výhodnější cenu, začaly mi účtovat 2k měsíčně a přestala chodit vyúčtování, parchanti.
O2 mi oznámilo, že mi zapíná automatické dokupování dat. Mám 2 tel. simky a 1 v usb modemu. Zavolal jsem do O2 a řekl, že žádné navyšování u žádného čísla nechci. OK, oni na to, vypneme vám to.
No a co myslíte - příští měsíc mi přišlo zaplatit navíc 500,- Kč za přečerpání dat v usb modemu.
Jak to? ptám se. Vždyť jsem si to vypnul!!
No jó, ale jenom u telefonů, ne u modemu, chacháá..
Takhle se vydělávaj prachy, vy chudáci!