O2 mi oznámilo, že mi zapíná automatické dokupování dat. Mám 2 tel. simky a 1 v usb modemu. Zavolal jsem do O2 a řekl, že žádné navyšování u žádného čísla nechci. OK, oni na to, vypneme vám to.
No a co myslíte - příští měsíc mi přišlo zaplatit navíc 500,- Kč za přečerpání dat v usb modemu.
Jak to? ptám se. Vždyť jsem si to vypnul!!
No jó, ale jenom u telefonů, ne u modemu, chacháá..
Takhle se vydělávaj prachy, vy chudáci!
od vystavení vyúčtování máš 30 dní (tak nějak) na reklamaci, pokud reklamace bude zámítnuta, obrať se na ČTU, on mile rád bude na tvojí straně.
Stejný příběh jsem absolvoval s vodafone vloni.
Mám s t-mobile podobnou historiku, rušil jsem u nich všechna čísla, na pobočce předložením OP, co myslíte, zrušili všechny? Nikoliv, nechaly ty datová s tím, že k nim zmizel hlasový tarif, s kterým byly za výhodnější cenu, začaly mi účtovat 2k měsíčně a přestala chodit vyúčtování, parchanti.
A co vic jste cekal? Vzdyt vsechny dulezite informace mate v mailu.
Ad 'up to'. To je technologicke omezeni technologie dsl a reseni je nekolik. Nahrada metaliky za optiku, tedy kopani a vrtani. Instalace vysunuteho dslamu, coz je realistcke v blizke budoucnosti ze strany cetin a nebo zamavate o2 a poridite LTE 'zu hause'. Dle mereni na dsl.cz je LTE nekolikrat rychlejsi nez dsl 6mbs.