Nojo, co si O2 koupil svatý Petr Kellner, chovají se hodně svinsky na všechny strany. Dokonce tak, že se o tom i píše, což se u nás myslím do té doby ještě nestalo, aby někdo napsal něco tak ošklivého, aby to mohlo nějak dopadnout na pro média nedotknutelného svatého Kellnera.
1) Při reklamaci ADSL modemu tento vrátili s tím, že nefunkčnost způsobilo "přepětí" a reklamaci zamítají. Byť mám přepěťovou ochranu, neměl jsem sílu se s nimi handrkovat, ale stejně nechápu jejich uvažování: Po dvou letech reklamuji ADSL modem za 999 Kč, ročně u nich utratím 7497 Kč. Když už teda reklamaci neuznali, tak bych čekal, že mi nabídnou nový třeba za 399 Kč, za kterých ho nabízejí lidem v akci.
2) Od 1. 8. 2015 stojí Internet Optimal+ 499 Kč namísto 505 Kč. Myslíte, že se snížení ceny týká i stávajících zákazníků? Pochopitelně netýká. Zítra tam cvičně zavolám, abych se zeptal, jestli jim za na*raného zákazníka těch 6 Kč opravdu stojí.
3) Celý ten systém AžDSL je naprosto zvrácený: Za těch 505 Kč dostanu 3,5 - 20 Mbit download a 0,25 - 2 Mbit upload a to na základě toho, kde bydlím. Já konkrétně mám za tuto cenu rychlost 6144/384 kbit.
4) Loni mi přišel krátký email s velmi jasným předmětem: "Automaticke prodlouzeni zvyhodnene ceny internetu - za 2 mesice" A ten samý i za měsíc a v den autoprolongace.
Letos žádné emaily nepřišly. Opravdu bych chtěl vidět člověka, co takovou změnu vymyslí, to nemohla být malá svině...
Alespoň něco trochu pozitivního na závěr:
"Internet s automaticky prodlužovaným závazkem lze bez sankce zrušit v období 1 měsíce před koncem závazku až do zaplacení první faktury po autoprolongaci, nejpozději však do 44 dní od autoprolongace. "