Mnoho vnucované reklamy je kontraproduktivní, často diváka spíše naštve a v tomto rozpoložení těžko očekávat že si najde pozitivní vztah k inzerovanému zboží. Pokud mu sledování napínavého filmu desetkrát přeruší reklama na ten samý jogurt tak po skončení filmu bude mít chuť jít do lednice, vzít ten jogurt a vyhodit ho z okna :-)
Pravda. Ale někdy skutečně pohár přeteče. Když nastupoval XXXLutz a ze všech stran na nás útočil nevkusný reklamní popěvek, shledal jsem ho natolik urážlivým, že jsem se zařekl, že jejich výrobky mi přes práh nesmí. Takže veškeré vybavení do čerstvě koupeného bytu jsme pořídili u konkurence. A do dnešního dne jsem do žádné jejich prodejny ani nevstoupil...
Mnoho vnucované reklamy je kontraproduktivní, často diváka spíše naštve a v tomto rozpoložení těžko očekávat že si najde pozitivní vztah k inzerovanému zboží.
To bych si také myslel, ale realita je jiná. Jinak by např. známý internetový obchod neplatil za vysílání toho protivného skřehotání. Určitě jsou dost chytří na to, aby si to spočítali.