To jako, že bych se nemohl na pořady z Primy koukat jindy, než v přímém vysílání? přijdu domu ve 22:30 po odpolední a nebudu si moct pustit film co skončil v 22:00? No tak to bych už na ně nekoukal vůbec. Už teď tyto kanály zapínám zcela výjimečně.
Naštěstí stahování ilegálně poskytnutých filmů a seriálů je u nás stále legální. Cokoliv co budu chtít vidět z Novy nebo Primy seženu jinde.
Zlatá kabelovka, kde si v jednom okamžiku nahraji klidně 8 různých pořadů a můžu si to shlédnout třeba za 1/2 roku... Samozřejmě, že nahrané reklamy přeskakuji...
Problém s reklamou je, že na vás doslova útočí 24/7. Je všude. Také se super, když se díváte na film a v nějakém opravdu zajímavém okamžiku (Např. sériový vrah stojí za potencionální obětí a rozhoduje se, zda ji zabije či nikoliv...) vám atmosféru přerve reklama. Napětí, které režisér zmýšlel a film budoval je pryč. V takovém okamžiku většina s odevzdaným povzdechem zahajuje pěstování obezity návštěvou kuchyně... Chápu, že soukromé televizní stanice z reklamy žijí a nenapadá mě jiný způsob, jak by mohli přijít k penězům na nákup filmů, které vysílají, ale když je možné reklamu přeskočit, proč bych toho nevyužil, zvlášť když vím, že jsem za celý svůj život neprovedl jediný nákup služeb či věcí na základě reklamy v TV. Doba se mění. Díky internetu se možné nalézt co člověk potřebuje a hlavně je se v diskuzích pobavit o daných službách a věcech a získat tak alespoň orientační náhled na kvalitu produktu (Nutno počítat se zaplacenými falešnými recenzemi.). Internet je sám o sobě také reklamou zcela pohlcen, opět v zájmu nabízení služeb zdarma...
Vůbec se tedy nedivím, že 70% sledujících reklamu u přehrávaných pořadů a filmů přeskakují. Je jí tolik, že děláme vše co můžeme, abychom její objem omezili jak jen to lze.
V souvislosti s tím jsem si vzpomněl na film Minority Report a personalizovaná reklama, viz https://youtu.be/u7P724Gq4J8 ... Co myslíte, jak dlouho ještě bude trvat, než IPTV začne dávat personalizovanou reklamu?