Typická kravina.
Iphone se ke mně dostal čistě náhodou (byl levně k mání tak proč ho neskusit) a po měsíci jsem zjistil, že prostě jiný tel. pro mně už nepřipadá v úvahu. A to jsem byl přesvědčen za apple ořezané hračičky v životě nedám korunu !!!
Rozhodně nesouhlasím s tám závěrem ohledně marketingu Apple na konci článku. Perfektně zmáknutý marketing a halo efekt je to, co prodává Apple produkty, stejně jako Hollywoodské produkty. Viděl jsem reklamu na Souboj titánů a pak jsem viděl Souboj titánů. Stejné jako vidět reklamu na iPad a pak ho držet v ruce. A stejně jako se Souboj titánů spoustě lidem líbil, líbí se spoustě lidem i iPad.
Ale zkuste natočit film za stejné peníze a se stejně nekvalitním scénářem a pustit ho na trh bez patřičné reklamy a bez známých Hollywodských ksichtů. Budete rádi, když se dostanete na DVD béčkovou produkci.
A stejné je to s těmi Apple produkty. Tak jako lidé chodí na hollywodskou produkci, protože je to z holyvůdu a triky a herci a vůbec..., stojí celonoční fronty na iPad, iPhone, iPod, protože Apple, Steve Jobs a vůbec...
Je to nejen jednoduchý a userfriendly software, ale hlavně ten halo efekt v kombinaci s marketingem (třeba "náhodou" zapomenutý iPhone 4 v hospodě, který obletěl v médiích celý svět), co prodává Apple produkty.