Mam ADSL premium od CR a chovaji se stejne arogantne.Po prechodu na jiny system preipojeni na DSLAM na tzv PPoE LLC ma moje linka pravidelne mikro vypadky a je nepouzitelna.
Technicka podpora mele porad dokola sve zavirovany pocitac, zadne poruchy u nas nevidime, zodpovidame za linku pouze po vas adsl modem atp.
I pres snahu prosadit prehozeni na jiny dslam port (pry to muze byt muj problem) se nepodarilo tento jednoduchy ukon prosadit - nedrizeni ho technikum nepovolili.
Nasledovala vypoved sluzby a tim zacaly dalsi patalie. Do CR se neda dovolat jinak nez pres PLACENOU telefoni linku, k zadne konkretni osobe, pokazde to bere nekdo jiny. Pokud pominu to, ze mi kazdy rika neco jineho, perla je to ze i kdyz maji moji pisemnou vypoved neni zalozena v jejich systemu a tim padem mi nemuze bezet vypovedni lhuta.
Jinak receno - zakaznikem CR navzdy bez moznosti odpojeni.
Jo jo. Prechazel jsem po cca 2 letech od CRA ke kabelovce, to uz byla zakaznicka linka samozrejme "prijemne" zpoplatnena a zruseni ADSL sluzby se ze strany CRA samozrejme neobeslo bez problemu. Odchazel jsem i proto, ze sluzba Premium nebyla u nas tehdy k dispozici, protoze v opacnem pripade bych urcite nemel na zmeny naladu. Moznost prejit ke kabelovce me rozhodnuti ale urychlila a ja si za nej nyni casto blahorecim.
Díky bohu se zruseni spoluprace s CRA po 4 mesicich ruznych reklamaci nakonec uspesne podarilo a verte mi, ze s CRA jiz nechci mit nic spolecneho. Muj soukromy pocit je, ze se sluzby techto molochu s casem postupne zhorsuji, ceny navysuji (byt se tvrdi opak), moznost neco vyjednat pres zakaznickou linku snizuje, arogance ci nezajem poskytovatele sluzby a frustrace zakaznika zvysuje a dalo by se pokracovat.
Jedina zachrana je podle me internet od mensich a solidnich spolecnosti (napr. kabelovych), kde ceny zustavaji solidni, modem byva za vratnou kauci, limity pripojeni se postupne zvysuji, poruchovost minimalni nebo zadne, zakaznicka podpora funguje na mail nebo telefon a zakaznik je spokojeny. Aspon ja duvody ke stiznostem nepocituji!!!
Tem co tuto moznost nemaji a jsou nuceni setrvavat u molochu typu 02, CRA apod. preji pevne nervy.
Měl jsem ADSL od O2, teď mám od čes.radiokom., wifi u nás nemá signál a o kabelu si můžu nechat zdát...(a to bydlim v praze...). CR sice neni nic extra, ale s O2 se to nedá srovnávat, alespoň to funguje...u O2 jsem musel teměř při každém připojení restartovat modem nebo počítač a věšně to nefungovalo vůbec, u CR mi to během těch 8 měsíců funguje pořád, občas je nízká rychlost ale jde to. Když jsem měl asi týden 10x menší rychlost než měla být, zavolal jsem a spravili to do 3 pracovních dnů, 2x mi poslali mail, že se omlouvají a že je problém na ústředně...záleží na koho člověk natrefí
Aspoň že nechtěj ten debilní paušál jako telefon, jen za rok vyberouz za každý telefon cca 5000...ach jo :-(
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).