Tři měsíce mi slibovali zrychlení na 8M, ve faktuře také uváděli a pořád nic. Nejprve modem, pak nestíhali a nakonec, že prýto ani v mé lokalitě není.
Když jsem chtěl, ať mi vrátí přeplatek za službu, kterou mi tři měsíce neposkytovali, ale účtovali, tak jsem si vyposlechl několikrát gramofonovou desku (chtělo by se mi napsat troubu), že mám staré připojení 4M Expres a tam že byla fakturovaná suma. To, že na faktuře je něco jiného jí jaksi nedošlo.
Závěr je jasný. Reklamoval jsem fakturaci a pokud ji neuznají, tak jdu jinam. je to velká firma, každého hlídat nemůže, ale veřejné sliby a natahování nových zákazníků a odrbávání letitých - s tím mohou jít do háje.
ty jsi ale sasek :) ve smlouve mas urcitou rychlost, tu dostavas. To ze z technickych duvodu u tebe navyseni neni mozne je smula. Zadne prachy nazpet nedostanes