Správně. Každého, kdo si s vodoprdem něco začne, telekomunikační bůh přísně a spravedlivě potrestá. A pro všechny, kdo se vodoprdu zastávají: Pokud masíruji prostřednictvím TV masy potenciálních klientů několikrát denně nehoráznou reklamou, jsem přinejmenším morálně povinen přizpůsobit chod firmy tomu, co v té reklamě nabízím. Na jednu stranu vidím zoufalý boj o každého zákazníka mnohdy spoužitím velmi nečistých způsobů, na druhé straně evidentní neschopnost + nezájem se právě o tuto masu postarat. Postup, kdy firma se zbavuje právě zaměstnanců, klíčových pro řešení případných problémů a nahrazuje je okravatovanými tlachaly, kteří nejsou schopni absolutně nic vyřešit, je podle nějaké ekonomické teorie možná v pořádku, ale odporuje zdravému rozumu. Takže zákazníkům vodoprdu mohu na závěr říci jediné: Pokud to jen trochu jde, rychle od nich utečte, bude hůř.