Vlákno názorů k článku Až moc přátelští přátelé od lucemprda - no hanbím sa... a opravujem "virtuálnym". Ďakujem za...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 2. 2011 13:58

    lucemprda (neregistrovaný)

    no hanbím sa... a opravujem "virtuálnym". Ďakujem za upozornenie.

  • 3. 2. 2011 14:29

    lobo (neregistrovaný)

    "vyrtuálnym" - aaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaa

  • 29. 1. 2011 22:51

    lucemprda (neregistrovaný)

    Tak neviem, autora som pocholpil. A ešte viac s nim súhlasím po prečítaní vášho názoru. Problém vidím práve v tom, že všeto sa dá prijať - aj nechcené, aj to čo v danej chvíli odmietam, ale musí to byť "zvodné" príťažlivé, vtipné. Žiaľ, vačšinou marketingovým metódam chybuje to "vzrušení". Nemám na mysli erotiku, myslím na vtipnosť, prekvapivosť, pointu, ktorá neunavuje ale "šimrá". A pokiaľ má existovať paralela medzi životom skutočným a vyrtuálnym... nuž, neexistuje.

  • 29. 1. 2011 9:09

    Majra (neregistrovaný)

    Po precteni tohoto clanku musim reagovat, ac to nedelam casto. Mezi pratelstvim tak jak jej zname z casu pred nastupem internetu a socialnich siti i tim 'virtualnim' dnesnich dnu neni zas az tak velky rozdil. Na facebooku si proste nepridam do pratel kohokoliv kdo mne oslovi, pokud ho neznam z drivejsi doby. Pokud si pridam nekoho mezi virtualni pratele a ten clovek mne zacne obtezovat spamem, reklamou vseho druhu, tak ho jednoduse z me virtualni socialni site vyradim. Je to naprosto stejne jako kdyz se potkate po dlouhych letech se spoluzakem ze zakladni skoly na nejake party a vymenite si telefoni cisla. Ten clovek Vam zanedlouho zavola, zda byste nesli na pivo a pokec. Jdete a zjistite, ze si s tim clovekem nejak nemate co rict a jeho jedina motivace ke schuzce je vnutit nejakou priblblou pyramidu, ktere fanaticky veri. Rozloucite se, vymazete cislo a tim to konci - uplne stejny koncept jako na Facebooku. Pokud je autor obtezovan reklamou, pravdepodobne ve sve socialni siti ma krome pratel opravdovych i lidi nezname, nebo ktere potkal jednou v zivote. Doporucuji procistit profil...

    Co se tyce marketingu, autor opet nechape paralelu normalniho zivota s tim virtualnim. Stejne jako kdyz si koupite mobil nebo automobil a jste naprosto v uzasu jak vyborny ten produkt je, snazite se tuto pozitivni zkusenost sdilet se svymi blizkymi a prateli. Stavate se tak jakymsi dobrovolnym marketingovym agentem te ci one firmy. Dam prece vzdy radeji na radu pritele / znameho, kteremu verim ze se vyzna v autech, nez sebelepsi a pravdivejsi reklame. Toto sdileni zkusenosti se pochopitelne snazi vyuzit vsechny firmy, at uz prodavaji cokoliv. Pokud zakoupim nejakyu produkt a jsem s nim spokojen, rad ho doporucim svym virtualnim pratelum a samozrejme mne zajima co doporucuji oni. Firmy to vedi a delaji produktove stranky, ktere muzete snadno sdilet a kde se dozvite novinky o dalsich rozsirenich produktu pripadne dalsich podobnych (Facebook). Tomu vsak predchazi koupe tohoto produktu nekym kdo tuto pozitivni zkusenost muze sdilet - proto tolik upozorneni na nove produkty (Twitter). Je zasadni rozdil mezi FB a Twitterem - na FB Vasi sit tvori Vasi pratele a znami. Na Twitteru Vasi sit tvori lide, ktere pisi zajimave clanky, firmy, ktere vyrabi produkty ktere Vas zajimaji a jen v omezenem mnozstvi skutecni lide, ktere znate. Autor toto zjevne nechape. Ano pokud je reklama prilis vlezla, muze to ovlivnit nase vnimani znacky negativnim zpusobem, ale to plati i v TV, billboardech a jinych formach reklamy. Je na marketingovem oddeleni danne firmy, aby vyuzilo potencial snadneho sdileni pozitivni zkusenosti a vyvarovalo se nebezpeci otravneho presyceni reklamou potencionalniho zakaznika.

    Celkove nechapu celou tu hysterii kolem socialnich siti, ktera se siri medii. Pokud nekomu nevyhovuje prilisny prival informaci, pridavejte si mezi virtualni pratele pouze Vase opravdove pratele, jejichz nazory Vas zajimaji a s nimiz opravdu chcete byt v kontaktu. Pokud nekomu vadi cely koncept socialnich siti a jakesi 'znehodnoceni' slova pratestvi, nezakladete si profil na techto sitich. Jednoduche.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).