Bez vašeho souhlasu samozřejmě smluvní podmínky změnit nemůžou, potíž je v tom, že ve smlouvě typicky souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami a také tím, že i s jejich budoucí změnou vyslovujete automaticky souhlas, pokud je oni v dostatečném předstihu zveřejní (typicky 1 měsíc před nabytím účinnosti, a často stačí, když dají novou verzi na web, aniž by vás přímo kontaktovali). Vaším právem je pak od smlouvy odstoupit, pokud to neuděláte (a s novými podmínkami tak souhlasíte), je původní podepsaná smlouva už jen cár papíru, protože platí nové obchodní podmínky.
Pouze za předpokladu, že ten konkrétní limit FUP je ve smlouvě. Svého času tam ale tohle nedávali - ve smlouvě bylo jen napsáno cosi jako "na službu je uplatňován FUP dle platných všeobecných obchodních podmínek". Takže měli právo to kdykoliv měnit. Předpokládám, že to dělají doposud a tudíž jediná změna je, že o tom po novu už musí zákazníka informovat.
Jsem opravdu jediný, kdo si všiml toho drastického zvýšení ceny mobilního internetu přidávaného k ADSL a O2TV?
Ten měl totiž parametry jakou současná služba O2 Mobilní Internet Pro a stál 150 Kč s FUP 10GB (jak na UMTS, tak na CDMA). Nyní bude stát 550 Kčm, což je zvýšení ceny o stovky procent.
TO2 dokonce nenechá ani stávající smlouvy, už mi volali, že buď budu akceptovat snížení FUP z 10GB na 500MB, nebo musím zaplatit 550 Kč místo 150 Kč.
Tomu říkám skvělý způsob jak nas.at zákazníka. :/ Hlavně že já jsem tu smlouvu musel uzavřít s podmínkou na dva roky.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).