Není nic jednoduššího, než požádat GTS o změnu služby, a není problém. Tzn. ukončit stávající smlouvu, a znovu se přihlásit, a už za nových, lepších podmínek.
A mě se právě ta varianta, že bych se musel upsat na další dva roky nelíbí... proč mám být perzekuován za to, že jsem zákazníkem šest let a šest let jim platím?
Požádal jsem o změnu, odmítnul dobu určitou na 12 měsíců a změnil jsem to na dobu neurčitou s měsíční výpovědí a nevím jestli stejný den večer nebo druhý den večer byla rychlost změněná.
Zrovna mi přišel mail z GTS: "Od 1. 9. 2008 dochází ke změně naší nabídky DSL pro nové zákazníky, kteří si zřízení služby objednají po tomto datu. V naší nové nabídce jsou již pouze rychlosti až 8192/512 kbit/s za 395,- Kč (bez DPH) a 16384/768 kbits/s za 595,- (bez DPH). Pro stávající zákazníky se služba nemění, nedochází k automatickému navyšování ani k úpravě ceny."
Tedy já, jenž GTS platím 6 let 708Kč (dohromady přes 50tisíc) budu dál platit 708Kč a za to dostanu 4Mbits/s a nový zákazník, který jim nedal ještě ani korunu bude platit též 708Kč a za to dostane 16Mbits/s - paráda...