To jsem si taky myslel... Ale když jdu obratem na poštu, tak mi řeknou, že tam ten balík není, protože ho má ještě v autě a mám to zkusit později, nebo zítra. Jenže já ten balík potřeboval dnes. A tak sedím u okna a čekám až projede pošťácké auto. Samozřejmě přijel přesně v šest, kdy pošta zavřela a mně nezbývalo nic jiného, než to zkusit zadním vchodem. Tvářil se jako že je to strašný problém a jak to nejde. Nakonec jsem to nějak vyřídil s pošťačkou, která sedává u přepážky... Ale každý týden bych to absolvovat nechtěl... :-)
Když já bych zase nechtěl být až tak velký prudič. :-) Mně by úplně stačilo, kdyby někdo z nadřízených řekl tomu jednomu konkrétnímu člověku (jehož jméno je na tom lístku), že u nás je pořád někdo doma, na zvonku je jméno a zvonek zvoní. Takže ať jenom neroznáší předpřipravené lístky o nezastižitelnosti adresáta, ale zazvoní a vyndá ten balík z auta.... :-)
A tohle se děje opakovaně i přesto, že jsme si již několikrát stěžovali na poště telefonicky, osobně i písemně.
Stěžujete si na špatném místě.
http://www.ctu.cz/ctu-informuje/jak-postupovat/stiznosti-na-postovni-sluzby.html
Tak Balík do ruky bych ani nezmiňoval... :-( Sedím celý den doma, pak mi zavolá DPD a já si jdu pro balík. Cestou se podívám do schránky a mám tam lísteček od pošty, že mě nemohli zastihnout.
A tohle se děje opakovaně i přesto, že jsme si již několikrát stěžovali na poště telefonicky, osobně i písemně. S DPD ani PPL nebyl nikdy problém. Pošta mi přinese tak každý čtvrtý balík... :-(
Pozor. Nepleťte si služby.
Služba Balík na poštu je něco jiného než co nabízí konkurence. Kdybych to měl takto porovnávat, tak konkurence je na tom ještě hůř, protože ty jejich pobočky jsou pouze ve velkých městech a to ještě někde na okraji. Takže jejich osobní vyzvednutí může být mnohem problematické než balík na sousední poště.
Pokud to chcete porovnávat s konkurenci, tak to porovnávejte se službou Balík do ruky.