Já vím o tom, že hesla si ukládá MONETA Money Bank: https://twitter.com/0xabadea/status/1349062839261163524
Vždycky jsem si myslel, že přihlašovací údaje jsou v bance v bezpečí - je to její zájem.
Přesto jsem viděl dopis, ve kterém jistá banka informovala klienta (který si zde otevřel účet s internetovým bankovnictvím, kde si hned změnil heslo), že mu byl zřízen účet a internetové bankovnictví s heslem - TÍM KTERÉ SI KLIENT NASTAVIL, a že si má (znovu) heslo změnit.
Naštěstí zde zatím "bankovní identitu" nezapínají...
co moneta.. ta je tak pokroková, že jako JEDINA banka v CR na svých bankomatech vám po vložení karty automaticky nabídně "chcete si vybrat jako posledně 20.000 Kč?"
- opravdu BEZVADNY ZLEPSOVAK! kde je nějaké soukromí daného držitele karty? Co když mu někdo kouká přes rameno? je to fakt docela velkým písmem.. už jsem před více jak rokem podal stížnost a reklamaci GE Money aka MONETA bance, že toto je zcela nepřijatelné (viz důvody výše) - nulová odpověd. CNB.. nulová reakce..
takže ano.. máte-li někdy nutkání BYT NEJSTE klientem Monety si vybrat v nejbližším bankomatu dané banky větší obnos, tak buďte připraveni na to, že i za více JAK DVA ROKY vám po vložení stejné karty do jejich bankomatu bude automaticky nabízet "chcete si vybrat jako posledně ? - danou částku" - až pak máte možnost zvolit NE.. a zadat si jinou částku.
Ale mají v plánu bankovní identitu zavést v prvním kvartálu 2021, takže za chvíli. A nebylo to založení účtu, ale převod z jiné banky, kterou pohltili. Nicméně se to díky tomu proflláklo, bavili jsme se o tom u článku o BI v ČSOB.
Seznam bank co BI plánují zavést, a rámcově kdy, je na bankovni-identita.cz/banky-a-reseni/