Vlákno názorů k článku Bankovní identita je dobrý sluha. Existují ale i důvody, proč ji nechtít od martinpoljak - Jestli mě něco fakt nezajímá, tak jak vypadá...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 2. 2021 9:09

    martinpoljak

    Jestli mě něco fakt nezajímá, tak jak vypadá pobočka banky. To je asi jako řešit, jestli má prodejce hrnců dostatečně značkové sako.

  • 20. 1. 2021 3:57

    Jenda

    > LUXUS, image

    Jenže to je právě naopak, když si luxus a image musí zaplatit banka (nebo jakákoli jiná společnost), tak o to musí obrat své klienty. U bank jsou to různé „supervýhodné“ investiční fondy a neustálé vnucování půjček a kreditek, ale podobný jev je vidět třeba i u mobilních operátorů. Vezměte si třeba takový Odorik, který prý má zaprděný kamrlík někde (v životě jsem tam nebyl, nebylo proč, zaregistrovat se umím po internetu), a už v době, kdy se strašně řešilo, jak je „velká trojka“ šíleně drahá a má roaming za 50 Kč/min, nabízel hovory do celého světa za desetníky. Ale T-Mobile z něčeho ty provozovny zaplatit musel. Jediné, kdy je to naopak, jsou případy, kdy „jejich luxus“ přímo používá i zákazník (hotely, lázně, restaurace). Ale do banky fakt za luxusem nechodím.

    > důvěryhodnost, stabilitu.. stěží někoho nalákáte na to, že jste "super stabilní" na to, že máte 2x 1 m2

    Tak to je pouze psychologická hra. Naopak, stabilita se dá opět narušit tím, že se peníze utratí na pobočky a pak se zkrachuje.

    > takže klienti ani nemají žádné soukromí

    Upřímně, já jsem zatím nenašel důvod, proč vlastně do banky chodit - byl jsem tam dvakrát, když strašně potřebovali abych jim ukázal občanku a podepsal papír (možná by to šlo vyřešit i vzdáleně, ale bylo hezky a pobočka je kousek, tak jsem to neřešil a šel jsem tam), a to bych mohl udělat i v tom stánku v obchoďáku.

  • 20. 1. 2021 1:47

    bez přezdívky

    "honosná KAMENNA" pobočka opravdu není nějaká "prosklená koje" ve zdi OC.. a banky prodávají hlavně LUXUS, důvěryhodnost, stabilitu.. (image).. stěží někoho nalákáte na to, že jste "super stabilní" na to, že máte 2x 1 m2 uprostřed nejrušnější pasáže (takže klienti ani nemají žádné soukromí) a každý večer musíte z pultíku uklízet mrňavou MFP tiskárnu do spodních dvířek, které se dají zamkmout - proč? .. to se ptám sám sebe také.. ale je to vidět všude.. očividně asi se bu´d v OC krade nebo dané banky jsou totálně paranoidní.

    tak či onak, ASI se na podobném konceptu dá vydělat.. podobně, jako když bude v tipsportu sázet na kurty 1.08 .. ale nějaký zásadní přínos či úspěch tyto kvazi odporné "ostrůvky" fakt nemají.. možná to ale marketing dané banky má velmi dobře podchycené a věcí to samé (tj. že nové klienty na ty pultíky nenalákají) .. ALE jako placený product placement /(reklama) je to levnější, než si nechat pověsit někde v centru obří billboard.

  • 19. 1. 2021 23:59

    Jenda

    Jenže když si má banka pořizovat honosné kamenné pobočky, tak na to musí nějak vydělat. A vydělá samozřejmě na svých klientech.

  • 19. 1. 2021 23:14

    bez přezdívky

    tohle bude asi lehce "off topic", ale já osobně bych se měl na pozoru před bankou, která má potřebu své "služby" nabízet ne v butiku (skleněné oddělené buňce) ale v nějakém stupidním kiosku uprostřed promenády.. pokud hrdost té banky dokáže až tak hluboce klesnou, že považuje za přijatelné, aby se nabízela jak nějaká "c---ra" na každém rohu.. tak prosím - ale beze mě.. a Mbank je tím naprosto vyhlášená.. Mít pobočku v OC je dobrý nápas - ale ne jako tuctový laciný kiosek uprostřed promenády.. to je tak nestkuečně LACINE..

  • 19. 1. 2021 20:53

    bez přezdívky

    mBance se doporučuji vyhnout obloukem. Jejich přístup k ověřování totožnosti mi předvedli loni na podzim. Proběhla mezi námi zmatečná komunikace při převodu kreditního úvěru z KB do mBank a já předpokládal, že vše udělají oni (tak mne informovala paní v kiosku co prováděla převod) Nakonec to dopadlo tak, že mi naúčtovali 650kč pokutu za to, že mám nesplacený kredit u KB. Takže když jsem otevřel reklamaci. Tak že prý na KB kreditce (kterou jsem nezrušil, protože jsem myslel, že to při přesunu udělají oni) mám dluh 0,- a že ho mám splatit a do mBank to nahlásit. Takže jsem jel do KB zrušit kreditku a ty papíry dle požadavku mBank (a proto ten příběh aby byl kontext): podepsat tužkou a oscanované poslat na jejich mail. Tu pokutu mi stejně nezrušili. Tak jsem tam zrušil všechny účty a snad už žádnou pokutu nepošlou.

  • 19. 1. 2021 19:57

    Jenda

    Opt-out bankám obecně nejde a je to příšerné. Chtěl jsem třeba zařídit, abych neměl v internetbankingu „předschválené půjčky jedním kliknutím“ - neplánuji si půjčovat (a kdybych někdy musel, tak zajdu na pobočku), a tohle akorát způsobí, že když to někdo vyhackuje, tak kromě vyluxování zůstatku na účtu mi ještě udělá statisícové dluhy. A… nejde to. (mbank)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).