dekuji za vyjadreni od pana IT sefa od Meinlu.
Pokud by mne obchodnik nakrkl a ani pres stiznost a upozorneni odpovedneho zastupce pobocky (to je podstatne, nikoli pokladni bez odpovednosti), ze jeho jednani je proti podminkam smouvy, kterou uzavrel s EuroPay (obchodnici si bohuzel obcas mysli, ze jeho povinnosti konci vylepenim loga, coz se sakramentsky mejli, jedna vec je mit urcite vyhody, prava, ale obchodnik ze smlouvy ma i urcite povinnosti - stalo se Vam napr., ze Vam nevzal embosovanou kartu, protoze on-line terminal nefungoval a imprinter nevlastnil? - mne jeste ne, ale verte, ze je obchodnikuv problem, ze nemuzete zaplatit, vcetne toho, ze neni vasi povinnosti v tomto pripade si chodit vybrat prachy do bankomatu, za ktery zaplatite penize navic (nechtene)).
Jako prvni bych dal podnet sve bance (IMHO i u Tebe eBanka) - dle diskuse nekdy na jejim listu vedene, se tak deje pravidelne, pokud jsem uz u obchodnika drive platil, mam jeho identifikator v EuroPay systemu (dobre, dela to u nas asi MUZO, je to fuk) a mohu primo na konkretni prodejni misto poukazat...
Hnat to hned na Mastercard mi nepripadne vhodne, protoze banka je v podstate jeho zastupce (karty Ti taky posila banka, ne EuroPay, smlouvu uzaviras s bankou (a tim padem i s obchodnikama) atd.).