Iniciativě se meze nekladou. Rád se pak s novináři projedu metrem a budu zpívat americké lidovky a v rozhovoru pro CNN jsem ochoten uvést, že Atta u nás plánoval odstřelení Kongresového centra v době konání sjezdu ústředního výboru NATO tata. :-)
aha. takže by bylo dobré na Vyšehradě zorganizovat nějaký uvítací výbor, ne? krojované postavičky, uvítání chlebem a solí (to se jí, neháže se to do očí!). k tomu nějaký dav s transparenty "S KOPTOU NA VĚČNÉ ČASY", "ZA MÍR S LAHVIČKOU" (do háje, to je hloupý dvojsmysl).
dále pak můžeme zorganizovat placené průjezdy metra touto stanicí, průvodce v pěti jazycích v ceně.
Docela by mě potěšil konkrétní důkaz klesající CTR vycházející z relevantního srovnání. To, že klesá CTR obecně, může být zrovna tak způsobeno růstem podílu nekvalitních ploch (na jedné straně bannery úplně na spodku stránky, které mají jediný účel - být ve výměnném systému - na druhé straně další a další bannerové pozice na přeprodaných serverech). Zvláštní je, že třeba na homepagi Atlasu (tj. internetovém vyhledávači, který je podle článku odsouzen k nestandardním formátům), je CTR běžného banneru stabilně mezi 0,5 - 1 % a žádný pokles nepozorujeme.
Nechce Lupa třeba zveřejnit průměrnou CTR svého horního banneru v dlouhém časovém obodbí?