Vlákno názorů k článku "Banner Blindness" jako bannerová slepota od Hynek Med - Neni divu, ze lide nevenuji pozornost bannerum, kdyz...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 11. 2001 15:10

    Hynek Med (neregistrovaný)
    Neni divu, ze lide nevenuji pozornost bannerum, kdyz jsou dnes webove stranky uz tak silene preplacane, plne odkazu ktere clovek nehleda, ktere ho nezajimaji a o kterych ani nevi, co znamenaji. (Kdo ocekava, ze na idnes bude nahodny ctenar vedet co znamena radek "můjiDNES | mujPAS přihlásit | DUKÁTY"?)
    Myslim, ze velke procento trafficu na webu je traffic vygenerovany omylem, od lidi, kteri na stranku nebo v ramci stranek proste zabloudi nahodou.
    Na Lupe je na uvodni strance je (podle Lynxu) 205 odkazu jinam. Kdo si myslite, ze si je vsechny projde, a jak dlouhy cas by na to potreboval? Pro srovnani, z google.com vede jen 6 odkazu..
  • 14. 11. 2001 16:27

    Giovanni Bordello (neregistrovaný)
    Protoze Google ma naprosto genialni design, nejlepsi databazi, a logo jako od Moneta (alespon dneska :-)
    Ale nevidel jsem na nem zadne reklamy ... z ceho asi zijou?
  • 14. 11. 2001 16:41

    Martin Vobr (neregistrovaný)
    Z čeho žijou? Taky z reklam :-)

    A taky z prodeje svého vyhledávacího enginu a databáze portálům, které už na svých stránkách reklamu mají. Dále z prodeje textové reklamy na www.google.com, z reklamy vázané na vyhledávané slovo a tak podobně.

    Podívejte se na http://www.google.com/intl/cs/about.html nebo http://www.google.com/intl/cs/ads/index.html
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).