Vlákno názorů k článku "Banner Blindness" jako bannerová slepota od kfe - Dovolte názor laika. Chyba je, že reklamní bannery...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 11. 2001 15:58

    kfe (neregistrovaný)
    Dovolte názor laika. Chyba je, že reklamní bannery jsou příliš druhoplánové (respektive třetiplánové atd.). Jednak občas není vůbec poznat, že se jedná o reklamní banner (na který je záhodno klikat, abych někomu udělal dobře), protože se mnohokrát tváří jako ozdoba nebo grafický doplněk stránky. Teprve, když provedu slepecké prohmatání, kdy se na onom místě změní kursor na pacičku, dá se poznat, že se jedná o odkaz. Ale ani v tom případě nemám důvod klikat. Dejme tomu, že na banneru (on už to třeba není banner, ale čtverec) je duchaplný nápis NEBUĎ RANĚN SLEPOTOU. To by tak odpovídalo invenci obecné reklamní agentury. Ani mě nehne klikat. Stavový řádek prohlížeče neukazuje žádnou odkazovou adresu, leda snad nějaký redirect. Ani mě nehne klikat. Ani nápis JEZ MRKEV mě nedonutí klikat. Jediné, na co bych snad kliknul (ale stejně je to blbost) by byl nápis WWW.MRKEV.CZ JAN ZAJÍC NEJLEVNĚJŠÍ MRKEV v ČR. Uvedl jsem tenhle konkrétní příklad, ale jde o princip. Když nevím, kam klikám - neklikám, byť se banner tváří sebeduchaplněji.

    ...A mimochodem, jestlipak víte, pánové webmasteři, když je pomalé spojení, na čem (při načítání čeho) se zasekne internetový prohlížeč? Většinou je to při šmátrání na nějakém reklamním serveru, který obsahuje ty redirecty.
  • 14. 11. 2001 17:16

    shrek (neregistrovaný)
    Krasne jste to vyjadril. :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).