Vlákno názorů k článku Bannery nebo fazole? od Martin Kopta - Cyklus nejúčinnější kampaně je třídobý. Nejdříve musíte lidi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 8. 2002 21:29

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Cyklus nejúčinnější kampaně je třídobý. Nejdříve musíte lidi hodně masírovat (dlouhé a časté televizní spoty), pak musíte přesvědčit, že to myslíte vážně (reklamní spot se znovu sestříhá a trochu se zmenší i četnost), potom už musíte jen pravidelně připomínat.

    Tenhle cyklus je třeba opakovat tak jednou dvakrát za rok (někdy i častěji), pokaždé ale musíte tvrdit, že jde o novinku (Coca-Cola třeba zvětší lahve nebo udělá soutěž ;-).

    Na webu to funguje tak nějak podobně. Jen se začíná velkou reklamou v netradičním formátu (1.--2. týden), pak se přejde na klasické bannery (2.--6. týden) a po zbytek času se už jen tu a tam připomíná třeba i jinými cestami (ČTc třeba občas spustí bannery o tom, že má nějakou novou telefonní linku nebo že si koupil certifikát na ISO 9001, to je rozumná věc). Ovšem stojí to nějaký ten milion. Myslím, že kdybyste ho měl, tak se neptáte.

    Pro kampaně s omezeným rozpočtem bývá rozumné nerozpouštět prostředky v moři ale usypávat přesně a cíleně. Jinými slovy: Pokud nemáte milion kreditů a každý den, na výměnné reklamní systémy zapomeňte.
  • 7. 8. 2002 20:49

    Filip (neregistrovaný)
    Myslíte že ohledně bannerů je lepší pro získání stálých klientů reklama pomalejšího charakteru, tedy průbězná a dlouhodobá, nebo jednorázová reklamní masírka (opakovaná třeba s 2-měsíčním odstupem) ?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).