Sorry Mildo, ale Barrandov bude na konci roku rád za 6%. Je tam pár dobrých pořadů, ale vy si pořád neuvědomujete, že je vámi milovaná televize co do programové nabídky daleko za všemi digitálními televizemi jako Cool, Love nebo Nova Cinema, které do programu přeci jen investují naprosto odlišné finanční částky. Ty stále rostou, zatímco Barrandov klesá a věřte, že TVB bude ráda, když bude dohánět ve sledovanosti je a ne Novu nebo Primu. Mimochodem ta loga se mi nelíbí, všechny pořady Barrandova mají v logu hvězdu a poté tim jejich fontem jen dopsaný malými písmeny název. Logo je součást marketingu a propagace výrobku, tudíž musí upoutat, nalákat, zaujmout. Tohleto podle mě tyto aspekty nesplňuje.
Davide, toto je logo k registraci názvu pořadu a na verzi loga, které nakonec bude pořad komunikovat, pracujeme v tom smyslu,o němž píšete. Zdraví Janis S
Mně nevadí ta hvězda, mně se nelíbí, že Barrandov hodlá všechna loga svých pořadů dělat stejná. Navíc ten font je hrozný. Jinak grafika s těmi bílými a růžovými pruhy je dobrá, ale když pak vidím ty rozplizlé zakulacené popisky k promu apod., tak se mi celý dojem kazí. Nechystá se už změna vizuálu?
Není to málo mít share jen 8%, což je číslo u nepovedených formátů na Primě?
Je potřeba si stanovit vyšší cíle a šplhat se pomalu k metě 10%. Videostop, Prominenti a starší české seriály z dílny ČST tohoto čísla běžně dosahují a postupně by takových pořadů mělo přibývat. Mimochodem včerejší Poklad na stříbrném jezeře měl úžasný share 16,3%.
Cinema do programu investuje minimiálně a Cool nemá téměř vůbec žádnou vlastní tvorbu, takže to nejsou konkurenti pro TVB ;-)
Mimochodem nevadí ti hvězda v logu Barrandova kvůli tomu že se podobá primáckýmu ČS talentu?