Měl jsem 1 měsíc plnou nabídku od CSLinku a překvapilo mě množství reklamy například na Spektrumu. Když jsem měl před cca 6 lety možnost Spektrum přijímat tak tam reklama nebyla téměř žádná. Přerušovaný pořad reklamou mě na Spektrumu docela nepěkně překvapil.
Tak vám nevím, ale připadá mi, že z článků o reklamě čiší "fandění" reklamě na ČT. Ale možná je to jen můj pocit. Já proti reklamě v omezené míře na ČT nic nemám, ale hodně mi vadí na ČT24, což je podle mě kanál, který by měl být úplně bez reklam, protože hlavně za kvalitní zpravodajství si snad platíme koncesionářské poplatky.
Ani se nedivím Nově s Primou že tak tlačí na omezení reklamy v ČT. Zatímco loni měly kanály Novy a Primy po kontrolou 89,2% prodaných GRPs. Letos to bylo už jen 87,9%, což jsou čísla která jim nebezpečně drolí monopol. Takže asi 3,5% z prodaných GRPs na ČT1 a ČT24 by Nově s Primou opět zajistily kontrolu nad téměř 90% trhu a o to tu jde. A kdyby se ještě podařilo oslabit raketově rostoucí Barrandov blábolením jejich PR agentů o finančních problémech TVB byl by to pro Novu s Primou ideál.
Ovšem demagogie se nevyhnula ani madam Vozárová, když tu nedávno v rozhovoru tvrdila že Barrandov a At média prodávají pouze 5% ze všech GRPs ;-)