Na grafy se sice nedívám, protože mi programovou nabídku stejně neovlivní, ale to, na co se nakonec dívám, si vybírám bez ohledu na to, zda je to pořad uvedený na veřejnoprávní, či komerční TV. A zda sledovanost stoupá, či klesá sice může u komerce ovlivnit další programový vývoj (příjem z reklam), ale dívat se jen na jednu konkrétní stanici jen proto, abych zvedl její sledovanost, stejně v mém případě nemá žádnou účinnost. Nejsem totiž sledován peoplemetrem a tak jsem jen součást nějakého matematického průměru.
Mě se naopak líbí druhý graf. Na to, že ČT má čtyři kanály a Prima dva, tak mají sledovanost skoro totožnou. No a kdyby se jednou chtěl bankrotující Barrandov spojit s Primou, vytvořili by docela zajímavou škálu stanic (Prima 1 - pro celou rodinu, Prima 2 /Cool/ - pro mladé publikum a Prima 3 /Barrandov/ - pro starší publikum s možností čerpání CS filmů jako má právě růžová hvězda). A díky tomu si myslím, že by skupina Prima byla za čas nejsledovanější. Asi jsem první, kdo vůbec s touto šílenou myšlenkou přišel, ale mě se ten můj nápad docela líbí :D
Dík za ten třetí graf. Je na něm vidět, že Prima Cool jde celou dobu mírně nahoru, ČT2 se (bez sportu) postupně snižuje z 5% někam nad 3% a ČT 24 a Nova Cinema se poslední dobou celkem ustálily.