Web je hezký, ale pokud majitelka umyslně nesnížila výdělky, tak mi přijde zisk vs. návštěvnost hodně špatný poměr. Jestli se banery na parfémy zobrazují za "vzorky", je to opravdu špatný obchodní model -> myslim že výpis z analytics propagovaných firem by docela překvapil...
On by ani nebyl potřeba výpis z jejich analytics. Ono by stačilo si všechny bannery poctivě měřit. Jenže to se očividně nedělá, jen se podívejte do fora na banner http://www.arome.cz/arome_2010_02_03.swf kde je napevno zadrátovaná url inzerenta:
btn.onrelease = function () {
var _local1 = "http://www.xparfemy.cz";
geturl (_local1, "_blank");
};
Zavání mi to lehkým ziskem na úkor neznalé nadšenkyně. Místo prodeje portálu za pár ušmudlaných tisíc by si měla najmout odborníka a svůj obsah lépe finančně zhodnotit. Potenciál to má veliký!
Pár tisíc za měsíc lehce hodí amatérský mfa web a ne unikátní portál z rozsáhlou komunitou a historií!