Obdivuhodné, nepraktickým způsobem prezentovat nezajímavé texty prošpikované fotografiemi záchodů. To už je asi lepší si koupit Blesk nebo Aha, jejich užitná hodnota je o dva řády vyšší a dá se tam i něco číst.
Je obdivuhodné, že někdo v roce 2008 stále nepochopil, že specializované "čtečky" obsahu jsou zcestné a k ničemu.
spíše je zarážející, že stále ještě spousta lidí nepochopila, že VEŠKERÁ současná média slouží pouze k vytváření inzertního prostoru a těžbě peněz z něho. ukazování nahých bab nebo i zajímavých informací je pouhým prostředkem. zákazníkem není čtenář nebo divák, ale inzerent.
haha? copak to popírám? ale je sakra rozdíl psát/hrát/točit pro čtenáře/posluchače/diváka aby se něco dozvěděl, nebo psát/hrát/točit tak, aby se na to co nejvíc čtenářů/posluchačů/diváků "nachytalo". jde o rozpor kvality a kvantity. rozdíl je vidět i tady na lupě.