haha? copak to popírám? ale je sakra rozdíl psát/hrát/točit pro čtenáře/posluchače/diváka aby se něco dozvěděl, nebo psát/hrát/točit tak, aby se na to co nejvíc čtenářů/posluchačů/diváků "nachytalo". jde o rozpor kvality a kvantity. rozdíl je vidět i tady na lupě.
spíše je zarážející, že stále ještě spousta lidí nepochopila, že VEŠKERÁ současná média slouží pouze k vytváření inzertního prostoru a těžbě peněz z něho. ukazování nahých bab nebo i zajímavých informací je pouhým prostředkem. zákazníkem není čtenář nebo divák, ale inzerent.
Obdivuhodné, nepraktickým způsobem prezentovat nezajímavé texty prošpikované fotografiemi záchodů. To už je asi lepší si koupit Blesk nebo Aha, jejich užitná hodnota je o dva řády vyšší a dá se tam i něco číst.
Je obdivuhodné, že někdo v roce 2008 stále nepochopil, že specializované "čtečky" obsahu jsou zcestné a k ničemu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).