Vlákno názorů k článku Behaviorální cílení a cesta na konec duhy od Jean Laroux - A co Vy čtete je také ? ;)...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 2. 2011 12:46

    Jean Laroux (neregistrovaný)

    A co Vy čtete je také ? ;) Naše představy se točí kolem jiné praxe. Vy si vizualizujete dnešní targetovací mechanismy ve vztahu k vyhledávačům. Máte plnou hlavu věcí jako SEO, upřednostnění reklamy, SKLIKu apod. V tom případě vím dobře o čem mluvíte. Pokud uvažujete o FB tak Vám vytane na mysl chybovost ve vztahu k faktu, že si uživatelé často svůj profil vymyslí tj. uvedou nepravdivé údaje. ANO je to nepřesné. Možná je to přesnější než střílet úplně naslepo ale i tak je to nepřesné. Věnovat úsilí a prostředky na cílení může být nákladnější a méně efektivní než jen vystřelit naprázdno a čekat co spadne z oblohy viz. princip plošné reklamy. Co se snad ještě dá tak se snažit vystřelit určitým směrem, kde je větší šance, že by něco mohlo spadnout. Mé úvahy jsou zasazeny ale jinam. Do jiných situací, kde je cílení naopak nutné a velmi efektivní. Do oblastí, kde plošná reklama ztrácí smysl. Mám v hlavě pár takových projektů ale to je nadlouho. Věřte mi, že jako uživatel mého systému (pokud bych jej vybudoval) byste rozhodně žádnou reklamu neminul. Naopak byste na ni nedočkavě čekal a inzerenti by se mohli přetrhnout aby ji k Vám směli cestou mého systému směrovat ;)

  • 25. 2. 2011 8:42

    Jean Laroux (neregistrovaný)

    Je libo zacílit na zákazníka pomocí jiné technologie ? Fajn. Co třeba biometrie ? MODEL: V určitém prostoru je k dispozici reklamní velkoplošná obrazovka a nad ní kamera na kterou má provozovatel pochopitelně platné povolení. Kamera zachycuje tváře a vyhodnocuje biometrické údaje (resp. systém kam je kamera napojena je vyhodnocuje). Po rozpoznání dostanete na obrazovce cílenou reklamu určenou právě pro Vás a to jmenovitě. Hlas z reproduktoru Vás může oslovit a tím moment u poutání pozornosti graduje. Pochopitelně to chce: 1. Vědět s čím Vás má obrazovka oslovit. S tím souvisí třeba data z FB nebo Google apod., která dobrovolně dáte na profil a zaškrtnete, že souhlasíte se zasíláním cílené reklamy a poskytováním údajů třetím stranám. Že to nepovolíte ? NO .. ale oni Vám za to povolení nabídnou lákavé slevy, které byste bez toho povolení nezískali. NO NEKUPTE TO ;)
    2. Nějak je třeba do systému dostat ty biometrické údaje tzn. vzorek tváře, hlasu atp. Že je nedáte ? NO .. ale oni Vám nabídnou skvělou technologickou novinku. V určité aplikaci, kterou denně používáte je vyžadována identifikace pomocí login a hesla. To znamená, že vše musíte na mobilních zařízeních vypisovat a klávesnice je malá a v rukavicích .. a za chůze .. však víte .. navíc - čirou náhodou kvůli bezpečnosti nelze ani to heslo z formuláře uložit a proto je třeba ho vypisovat vždy znovu. TOU NOVINKOU je možnost nastavení alternativní identifikace. Koukněte do kamerky a do mikrofonu řekněte slovo .. Ověření - JSTE V SYSTÉMU. Mnohem pohodlnější než něco cvakat na miniklávesničce. Jen to chce maličko. Vložte do systému své biometrické údaje tj. scan obličeje a hlasový vzorek. A MAJÍ VÁS KDE JE POTŘEBA ;) A BILBOARD UŽ NA VÁS MŮŽE MLUVIT A ZOBRAZOVAT VÁM SUPER SLEVY. NO NEKUPTE TO ;)

  • 25. 2. 2011 22:42

    Honza (neregistrovaný)

    Opět, hodně čtete VTM a Science. Myšlenky zajímavé, ale zase je to ve finále o tom, že dnešní targetovací mechanismy NEUMÍ odhadnout o co máte reálně zájem. Tu vaši skvěle targetovanou reklamu na hi-tech velkoplošné obrazovce uvidíte a minete stejně jako byste minul reklamu netargetovanou. Prostě proto, že pro vás nebude relevantní.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).