Z hlediska toho, že ty trasy jsou výhradně point-to-point stejně nějaké větší rozšíření nepřichází v úvahu. Při představě třeba padesáti kousků takového zařízení na jednom stožáru... :-)
No, pokud to s timto typem pripojeni vypadalo perspektivne, pak by urcite nekdo zacal vyrabet jednu jednotku, ke ktere by se pripojovalo 4,8,16,32,48 paru vysilac/prijimac - i pak by to vypadalo jako jezecek, ale uz by to na stozar umistit patrne slo ...
Budeme-li uvazovat pouziti teto technologie pro posledni mili, pak zalohovani radiem by zvysovalo cenu pro koncoveho domaciho uzivatele - tudiz bude tendence ho nepouzivat. Pak se ale dostaneme jen na pomerne kratkou vzdalenost - pri vysoke spolehlivosti jen stovky metru, pri mensi spolehlivosti radove kilometry. To, soucasne s absolutni podminkou prime viditelnosti, bude velmi vyrazne komplikovat nasazeni takovychto siti a cena bude v porovnani se soucasnymi technologiemi neprijatelne vysoka. Za soucasneho stavu bych tedy oznacil masovejsi vyuziti teto technologie na miste posledni mile za spise nepravdepodobne - i kdyz, zni to tak lakave ...