Zajímalo by mně, jestli i během soutěže jedné ze známých čokoládovan, kdy podmínkou účasti v soutěži bylo vylepení soutěžní hvězdy s logem firmy do okna bytu, se našli tací, kteří na své okno nalepili nápis "TOTO OKNO NESOUHLASÍ SE SOUTĚŽÍ XYZ!" :-)
Článek má v mnohém pravdu (kromě pochybného zaměňování SEO a SEM, o čemž psal první komentátor). Jenže jak jinak by měla dopadnout nebo být organizována SEO soutěž pro ŠIROKOU LAICKOU veřejnost? Jak byste například objektivně chtěli bodovat "hodnotný obsah" soutěžních stránek? Co vlastně obsahem stránek s titulkem BŘ má být? Kupříkladu má soutěžní stránka je téměř vyplněná nesmyslným textem a je na to patřičně hrdá ;-)
spravne poznamenalo viacej komentatorov, ze tato sutaz propaguje skor brutalne techniky pred pochopenim skutocnej hodnoty SEO, ktora je skor v analyzovani spravania sa vyhladavacov a odvodzovanie zasad, ktore sa priraduju k vseobecnym zasadam tvorby obsahu, struktury a vzhladu skutocnych stranok.
sutaz je mixom komencnej aktivity s takouto legrackou a google bombou.
je mi to velmi luto ale s urcitostou moze byt sprievodnym javom sutaze napriklad penalizacia od google az uplne vylucenie z vysledkov - vysledkom je viac skody ako uzitku.
ostatne aspekty ako jednoznacny zamer vybudovat velku siet stranok, ktora zalinkuje web sponzora bez velkych nakladov tu je evidentny a povedal by som, ze motivaciou organizatora bolo prave toto a nejaka sutaz bol len podruzny prostriedok ako to dosiahnut. takze oficialne vyjadrenia o propagacii SEO su len ciastocnym odhalenim pohnutok.
Na doméně porodni-asistentka.cz není téměř žádný obsah, není důvod, aby ji vyhledavače upřednostňovaly. Ale předpokládám, že pokud je paní Málková ve svém oboru dobrá, roznese se to o ní i bez Internetu. Ženy totiž vládnou komunikačními dovednostmi, které jsou nám mužům nesdělitelné. ;-)
Možná už rozumím všem těm sporům. Ono by možná stačilo tu soutěž nazvat jen "první stránka v Google vyhrává" a nikdo by neřekl ani popel. Hádám správně?
Aha, takže vám vadí, že jsem cíle celku aplikoval na část. Uplatňujete přísnější logické hledisko. Vám patrně jde o to, že SEO je prostředkem k dosažení cílů SEM, a že tenhle prostředek lze využít i k dosažení jiných cílů, protože SEO není od SEM neoddělitelná.
Tady ale narážím na hranice svého oportunismu. Vím, že i takové možnosti realita přináší, ale odmítám si je připustit. Pro mě je SEO nedělitelnou součástí SEM, a proto jakožto jeho součást slouží stejným cílům. Chápejte tak prosím i příslušné pasáže mého článku, a odpusťte mi mou nedostatečnost.