Bez urážky, to co jste napsal je demagogie. Z toho že se ČS dopustila tohoto chybného a klienty poškozujícího kroku přece neplyne, že je nejhorší českou bankou.
Mate pravdu. To, ze je CS nejhorsi ceskou bankou jiste neplyne z patalie pana Fuky. Plyne to z mych dlouhodobych zkusenosti a zkusenosti mych pratel.
Abych byl uplne uprimny, tak nevim jak v poslednich dvou letech, protoze to uz tam nemam ucet ani ja ani nikdo s kym si vymenuji informace o ceskych bankach. Ale vzhledem k dynamice vyvoje bankovnictvi pro obcany se opravdu nebojim, ze by CS o toto nelichotive prvenstvi prisla (i kdyz KB dela co muze).
http://www.mesec.cz/clanky/chyba-v-internetovem-bankovnictvi-cs/
- tohle by jako dukaz, ze patri mezi nejhorsi, snad stacit mohlo... a nevim, ze by to opravili...
no vidíte. A moji známí, kteří zhruba před 2-3 lety účet u ČS rušili, se pomaličku vracejí zpět poté, co se směju pod vousy u Servis24 zatímco oni zápasí se svou bankou :-)
To mě není dost jasné, proč by se někdo vracel k ČS. U nás mají u nich účet naši a brácha a bráchu už jsem víceméně přemluvil, aby si zřídil účet někde jinde. Nejde o Internetové bankovnictví, ale o naprosté a běžné hlouposti - bratr je dlouhodobě v zahraničí. Dal mi plné podpisové právo ke svému účtu, byli jsme to vyřídit na ČS. Prostě pro případ, že by bylo třeba něco vyřizovat nebo s účtem disponovat. První lapálie - přestěhoval se a bylo třeba změnit doručovací adresu. Neuvěřitelný problém, já jsem to udělat nemohl. Prý to může udělat vlastník účtu. Tak já mám plné podpisové právo, když mě napadne, vyberu mu celý účet, ale nemůžu změnit adresu, na kterou budou zasílány výpisy z účtu? Změnit frekvenci zasílání výpisu z účtu? U sporožira nemožné, povinně měsíčně. Když jsem potřeboval týdně nebo po pohybu, bezpředmětná žádost. Prý to mohou běžné účty, ne sporožiro. Smůla. Protože měli asi nějakou chybu v systému a výpisy po změně adresy (když jsem se s nimi pohádal a nakonec to udělali) nepřišly k adresátovi. Chtěl jsem nechat vyhotovit duplikát a zaslat je do zahraničí poštou sám. Nemožné, o mimořádné výpisy z účtu může žádat pouze vlastník. Má si ze zahraničí poslat žádost. Opravdu nevím, na co potom má člověk možnost zřídit plné právo k disponování s účtem, když s ním nemůže dělat nic jiného, než vybírat peníze. Není to ironie? Když se zítra ráno zvednu a vyberu veškeré prostředky, co na tom účtu jsou, je to v pořádku. Ale když chci změnit adresu nebo nechat vyhotovit mimořádný výpis, tak nemůžu, protože nejsem vlastník. Nevím, jestli tyto příklady jsou opravdu systémová chyba ČS, nebo neschopnost jejich zaměstnanců, ale změna banky to po návratu ze zahraničí jistí. To by se u mé banky nestalo. Za celé ty roky, co mám u ní účet, jsem neměl nejmenší problém.
Musím bohužel konstatovat, že podobný problém potkal mě (jsem dlouhodobě v UK) a moje sestra musela podobným způsobem bojovat s ČSOB.
http://www.proluka.net/jak_na_bankovni_ucet_v_anglii
Tragédie! Banky u nás - to je výsměch.