Vlákno názorů k článku Big Brother má vítěze. Šmírákem roku je Google, Samsung a ministerstvo financí od jenda - Vy máte fakt dost. Ty routery, switche nebo poštovní...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 2. 2015 7:19

    jenda (neregistrovaný)

    Vy máte fakt dost.
    Ty routery, switche nebo poštovní klienti si vyvářejí rozsáhlé databáze, ze kterých lze zpětně dolovat data o preferencích, zvycích, ..... uživatelů? Google i další to zjevně dělají.
    Chápu, musíte si zdůvodnit svoji závislost na profízlovaných službách "zdarma."

  • 27. 2. 2015 11:55

    Vindis

    To je právě ta sranda. Že se ty emaily čtou pořád a všude. De facto jakýkoli přenos je ekvivalentem čtení. Čtou se data, bit po bitu.

    Poštovní klient čte zprávu, aby si zkontroloval, že když v něm uvedete slovo "příloha", tak před odesláním se zeptá, zda jste nezapomněl přiložit přílohu.
    Odesílací server čte email, aby zjistil, zda je vše v pořádku.
    Po cestě různé směrovače čtou email, aby to mohly poslat dále.
    Příchozí server čte email, zda patří jemu. Spamový filtr čte email, zda to není spam. Filtrovací pravidla čte email, aby mohl email zařadit tam, kam má.
    Atd.

    Tak v čem se liší to, že Google čte email, aby mohl určit reklamu. Nebo čte email, zda neobsahuje obsah nabádající k trestnému činu, protože se pojišťuje, aby nebyl spoluviníkem.

    U čtení emailu jde hlavně o to, kdo je čte. Pokud je čte stroj, tak se ani nejedná o šmírování, pač robot nemá myšlení, aby pochopil soukromý obsah. Nehledě na to, že nemá čas soukromé zprávy řešit, když musí číst další tisíce zpráv za sekundu. Takže je mu jedno, zda email je obchodního, přátelského, sexuálního, obtěžujícího či jiného charakteru.

  • 27. 2. 2015 11:17

    pas (neregistrovaný)

    Číst maily za účelem cílení reklamy mi přijde stejné jako číst je za účelem kontroly pravopisu nebo číst texty v translatoru za účelem překladu nebo číst bity drátem za účelem jejich přenosu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).