Tedy IMHO je pan Hlavenka patologicky ješitný demagog, který okolo sebe nesnese lidi s jiným názorem. Podle toho taky nyní časopis Computer s placenými reklamami, které se drze vydávají za recenze, web Živě (dtto) i jiné aktivity Computer Pressu vypadají... :((
Správně jste postřehnul, že souhlasím s tímto jedním Hlavenkovým názorem (IMHO vcelku nezásadním a nepodstatném). Ačkoli s panem Hlavenkou ve spoustě věcí zajedno nejsem, nevidím důvod, proč jednou nedat najevo, že souhlasím. Je to docela příjemné, alespoň občas souhlasit.
No když vidím jak někdo láskyplně napíše "jak Jiří HLAVENKA na ŽIVĚ trefně poznamenal...", tak mi běhá mráz po zádech.
Stačí se tam podívat na některé rozpoutavší se diskuze na některé články této osoby. Jeho demagogická argumentace, která nepřipouští nic jiného než vlastní dokonalost, udělá pomocí překroucení některých citátů a argumentů z případného oponenta absolutního blbce.
Anebo jeden příklad za všechny (a je jich poměrně dost):
http://www.lege.cz/archiv/kabar07a.htm
Ale pozor - jen pro velmi odolné povahy!
Gregory Laštůvka
Ale uvědomuje, to víte, že uvědomuje. Ta negativní reklama je možná i efektivnější, než sám banner. Dokonce si myslím, že Seznam očekával už po banneru "Jaké je to být dvacátý" nějakou odezvu (vždyť se poprvé objevil pod článkem odsuzujícím klamavou reklamu), a pokud jste si všiml, tak i na vydání tohoto článku Seznam briskně reagoval znovu zařazením odsuzovaného tlačítka na titulní stranu Lupy, ačkoli už týden tam viselo tlačítko na komerční hosting (o kterém se Lupa zmiňovala dříve).
Je to taková hra, a nutno říci, že Seznam ji hrát umí. Napište o něm, co chcete, vždycky to otočí ve svůj prospěch.
Ovšem tenhle článek jsem se rozhod napsat proto, aby Seznam zase trochu zbrzdil. Souhlasím totiž s panem Pallasem, že to, co nám připadá jeko výborný žert, si především lidé, o jejichž peníze nám jde především, vyloží k naší újmě.
Pro spoustu lidí (třeba moji matku, která jinak bez VPN sítě mezi Prahou a Luzernem neudělá ani ránu) Internet a web především porno, hackery, warez, nacistickou propagandu a návody na výrobu molotovových koktejlů a střepinových náloží. Bohužel, Seznam a Billboard k tomu svou nerozvážností jen přispívají.
Ovšem nepopírám, že jsem se při prvním zhlédnutí tlačítka dobře bavil.
Motiv ženského těla se používá v reklamě odnepaměti. Jak řekl J. Cimrman - Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o to přít - ale to je všechno, co proti tomu můžeme dělat.
Důvod je jednoduchý. Funguje to. Málokterého muže nechá chladným pohled na krásnou ženu (nejlépe eroticky poodhalenou). Proto se hodně spotřebitelů podívá (klikne). Po zobrazení stránky např. s nabídkou placeného odkazu je řada uživatelů zklamána (nedostaví se očekávaný erotický zážitek), ale někteří si možná placený odkaz objednají.
Reklama Seznamu s dvojnásobným počtem ňader také splnila svůj účel. Řada zvědavců se na ni podívala, a ostatní jsou o ní informovánií z mnoha "kritických" článků podobných tomuto! Články na první pohled vypadající jako kritika, ve skutečnosti však skrytě šířící reklamu dál. Většinou si to autor článku ani neuvědomuje.
Ovšem, to už teda bude síla. (omlouvám se za otřepaný reklamní slogan:-))
BTW : Škoda, že v době, kdy Vy možná budete působit ve středním školství, tam já už působit nebudu. (aspoń doufám ;o))
To si pište! Napsal jsem ho dneska nad ránem, když jsem se vrátil z tahu, a nutil jsem ještě ráno Marka Antoše, aby z toho udělal mimořádný vydání :-))
Nejde jen o mateni navstevniku internetu, ale i o to, ze je cely internet poskozovan jako medium. I kdyz se jeste horsi nevkus se objevil dnes na titulni strane prilohy HN - nahe zadky z MFF v KV patri spise do Blesku.
Cela zalezitost ma jeste jednu stranku - vymenny system Billboard, ktery jeden z nepovedenych banneru Seznamu distribuuje, zakazuje zaroven mnohem mirnejsi bannery jinym clenum.
Když události nepřicházejí samy, máte jedinou možnost: vyrobit si je. Ale nebojte, na pondělí jsem jednu takovou "vyrobil".
Je mi líto, že Vás článek nenadchnul, ale vzhledem k názvu a úvodnímu odstavci (na slovo perex si vážně nezvyknu) se nedomnívám, že byste při otevření netušil, oč jde.
Jsou prázdniny, je pátek, a tak jsem napsal takovou odlehčenou moralitku (původně to byl podtitul, ale to se tu nenosí). Bezduché zneužívání erotických symbolů pro reklamu (stejně jako zneužívání symbolů hnutí směřujícího k potlačení nebo omezení skupin obvyvatelstva, které používá na svých bannerech WOL), to je něco, co mě vážně štve, ale jediný dostatečně přijatelný způsob, jak to dát najevo je IMHO opravdu jen "vtipný" článek.
...i když, teď mě napadl ještě jeden obvyklý způsob: dopis redakci od důchodce z Horní Plané. Mno, použiju ho příště. ;-)
velice "vtipny a informativni" clanek, hmmm to uz vazne na lupe nemate o cem psat? ale co okurkova seznona na krku tak sem proste zajdu na cumendu jen 1x za tyden :)))
Souhlasim, polosvlecene krasky ano, ale tam, kde to ma logiku. Jak rikal uz klasik reklamy David Ogilvy, pouzije-li se obnazene zenske telo v reklame (banneru), kam logicky nezapada, pusobi to spise naopak...